مسول انبار مروزی آهن‌الات ستاد بازسازی کشور از استقبال خوش مردم مناطق سیل زده در حالی خبر داد که پس از اتمام کار بسیار بد بدرقه میکنند .
کد خبر: ۷۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 28 October 2019

مسعود حاج رسولیها در گفتگو با خبرنگار تابناک اصفهان در این خصوص اظهار داشت: با وجودی که برای کمک رسانی به مردم سیل زده رفتیم اما پول آب و برق و زمین را به شکل گزاف از ما گرفتند .

وی بیان داشت : اصفهان انبار مرکزی آهن آلات ستاد بازسازی کل کشور است و تامین کننده و  توزیع کننده اسکلت های فلزی و میگرد در کل منطقه لرستان است.
 
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، مسعود حاج رسولیها در  ارتباط با اقدامات شرکت بنیاد بتن اصفهان در بازسازی مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: در حال حاضر از اصفهان به کل کشور در مجموع بالغ بر 12 هزار و 277 تن آهن الات برای بازسازی مناطق سیل زده توزیع شده است.

وی با بیان اینکه انبار فرعی اسکلت های فلزی هم در منطقه پل دختر و معلولان دو شهر از لرستان واقع شده است، ادامه داد: از پل دختر  بالغ بر 1 هزار و 250 تن آهن الات توزیع شده است و 440 واحد هم اسکلت فلزی توزیع شده است .
مدیر عامل شرکت بنیاد بتن اصفهان با اشاره به اینکه تا این لحظه تقریبا 50 هزار متر تیرچه استاندارد  به دو هزار واحد تخریبی در شهرهای پل دختر، معلولان و علی گودرز توزیع شده است، گفت: در حال حاضر 43 هزار تن بتن تولید شد و برای جلوگیری از سیل مجدد تاکنون هشت هزار تن بتن برای ساخت دیوار ساحلی تولید کردیم .

وی ادامه داد: همچنین 10 دستگاه تراک میکسر حمل بتن و سه دستگاه پمپ مخصوص پمپاژ بتن  و دو دستگاه بکینگ برای تولید بتن در شهر پل دختر مستقر است و 45 نیروی انسانی در این منطقه اعزام شدند و تا پایان بازسازی ها واتمام خانه های تخریبی که تا پایان دی ماه به طول می انجامد، مستقر هستیم.

حاج رسولیها با اعلام اینکه در مواقع رخداد بحران هیچ سناریوی برای بازسازی ها نداریم و   زمانی که بحران و حادثه غیر مترقبه ای رخ می دهد  بعد از آن حادثه تصمیم میگیرند، گفت: امکانات پیش بینی شده و کنار گذاشته ای برای مواقع بحرانی دیده نشده است و همیشه پس از وقوع حادثه به یکباره اعلام و این باعث می شود که مجبور شویم با نصف مشتریان خود خلف وعده کرده و امکانات و نیروی انسانی زیادی را به محل حادثه اعزام کنیم و تا چندین ماه در روند عادی اجرای کار اختلال شکل می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار