رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس اداره بهداشت اقدام به چهار فقره اخاذی کرده بود در کرج خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 31 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی فردی با جعل عنوان بازرس اداره بهداشت، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه عظیمیه کرج شدند اما در برررسی های تکمیلی دریافتند که نامبرده هیچگونه رفت و آمدی به منزلش ندارد و در یکی از مناطق استان قم مخفی شده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از مدتی متوجه حضور متهم در منزل پدری اش شدند و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در ابتدای صبح دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم ابتدا منکر هرگونه اخاذی بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به چهار فقره کلاهبرداری و اخاذی تحت جعل عنوان بازرس بهداشت اقرار کرد.

نادربیگی اظهار کرد: متهم با توجه به اینکه در گذشته در یک رستوران مشغول به کار بوده با بازرسان اداره بهداشت آشنایی کامل داشته و از همین شناخت سواستفاده کرده و با واحدهای صنفی تماس گرفته و خود را یکی از مسؤولان اداره بهداشت و بازرس معرفی و برای مداوای یکی از بستگانش مقداری پول درخواست کرده و پس از دریافت پول دیگر پاسخگوی آن ها نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نامبرده با واحدهای صنفی فراوانی تماس گرفته است، خاطرنشان کرد: بیشتر طعمه های این اخاذ شیاد به گفته های وی توجهی نکرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار