تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بازماند.
کد خبر: ۷۹۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 01 November 2019

به گزارش تابناک قم، تیمی که امسال در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران ترکیب خود را از نخبه‌ها و استعدادهای کشتی قم در کنار چند چهره با تجربه این رشته تشکیل داده بود، نتوانست آنچنان که باید و شاید عملکرد موفقی در مقابل حریفان قدرتمند خود داشته باشد.

شهدای مدافع حرم قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های مطرح بازار بزرگ ایران، هیأت سیرجان و هیأت خراسان‌جنوبی هم‌گروه بود و با قبول شکست در تمامی دیدارهای رفت و برگشت خود، بدون حتی کسب یک امتیاز از صعود به مرحله نهایی بازماند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی با برگزاری 6 هفته پیکار رفت و برگشت در دو گروه به پایان رسید و در گروه نخست تیم بازار بزرگ ایران با کسب 6 پیروزی مقابل تمامی حریفان و تیم هیأت کشتی سیرجان با سه برد به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در این گروه تیم هیأت کشتی خراسان‌جنوبی با دو پیروزی که در مقابل تیم شهدای مدافع حرم قم به دست آورد در مکان سوم ایستاد و نماینده کشتی فرنگی قم نیز که هر 6 مسابقه خود را باخته در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفت تا به فکر دوره بعدی مسابقات و میادین آتی کشتی فرنگی کشور در سال منتهی به المپیک 2020 توکیو باشد.

در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از گروه دوم نیز تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان راهی مرحله نهایی شدند تا در این مرحله روز 22 آبان ماه بازار بزرگ ایران با دانشگاه آزاد اسلامی رقابت کند و تیم کشتی سینا صنعت ایذه به مصاف هیأت کشتی سیرجان برود، در حالی که تیم‌های برنده راهی فینال می‌شوند و بازنده‌ها در رده‌بندی برای کسب مقام سوم رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار