استاندار کرمانشاه با بیان اینکه  گام دوم انقلاب راهبرد اصلی نظام اسلامی است مشارکت حداکثری در انتخابات را نشانه اقتدار نظام دانست و تاکید کرد: اقتدار با مشارکت حداکثری و فراگیر رقم می خورد.
کد خبر: ۷۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 03 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست دبیران احزاب استان کرمانشاه با مدیر ارشد استان و معاونین استانداری اظهارداشت: سلامت انتخابات بسیار مهم است و مجریان و ناظران امانت داران رای مردم هستند و بی طرفی مجریان در دستور کار ماست و انتخاب مردم برای ما قابل احترام است.

وی با تشکر از تبادل نظر و بیان اندیشه های انسجام محورانه توسط دبیران احزاب تاکید کرد که از احزاب انتظار نقش آفرینی در مشارکت حداکثری انتظار میرود.

بازوند در ادامه از همراهی صداوسیما قدردانی کرد و گفت: در زلزله کرمانشاه  انسجام و وحدت ملی شکل گرفت و تاکید رهبری معظم انقلاب یعنی فرصت سازی از تهدید زلزله رقم خورد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از رحمانی فضلی به عنوان  یکی از قوی ترین وزرای کشور یاد کرد و افزود: وزیر کشور در انتخاب استانداران در دور دوم دولت تدبیر و امید، با هیچ نماینده ای مذاکره نکرد.

مدیر ارشد استان در ادامه این نشست نداشتن بخش خصوصی را یکی از مشکلات جدی اتان کرمانشاه دانست و گفت: این در حالی است  که در استانهای رشد یافته بخش خصوصی هزینه های قابل توجهی برای استان متقبل میشود.

استاندار کرمانشاه در بیان عملکرد دو ساله خود در مدیریت استان کاهش نرخ بیکاری از ۲۵درصد به ۱۴درصد را یکی از آمارهای موفق این دوره دانست و اضافه کرد: این کار ماحصل تلاش همه مدیران و رز حرکت بر اساس برنامه بوده است.

مهندس بازوند ادامه داد: برای کاهش نرخ بیکاری سه برنامه رونق تولید، سند اقتصاد مقاومتی و سند اشتغال استان را با هدف گذاری  کاهش۳درصدی بیکاری تدوین شده که برای تحقق آن نیاز به ایجاد ۲۶هزا شغل دیده میشود.

 وی کانون و مرکز شدن کرمانشاه در منطقه غرب کشور را دیگر هدف مهم خود دانست و گفت: کرمانشاه روزی هاب منطقه غرب کشور بود و همه استانها از آن سرویس می گرفتند امروز این نقش کم رنگ شده است و می طلبد کرمانشاه جایگاه خود را بازیابد که البته تحقق آن مستلزم زیرساخت ها است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار