استاندار قم با اشاره به اینکه قانون جدید مدیریت بحران به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، گفت: براساس قانون باید به دنبال ارتقاء تاب آوری مردم باشیم، بدون کمک مردم، دستگاه‌های اجرایی قادر به مدیریت بحران نیستند.
کد خبر: ۷۹۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸ 04 November 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به عملکرد ستاد مدیریت بحران استان قم اظهار کرد: عملکرد این ستاد خوب بود و ریاست جمهوری از تلاش مدیریت استان در زمینه مدیریت سیلاب در رودخانه قمرود تقدیر کرد.

وی ادامه داد: استان قم علاوه بر مدیریت بحران سیلاب در این استان، معین استان لرستان شد و کمک‌های زیادی به این استان در زمان وقوع سیل داشت، مدیریت بحران در قم در زمان وقوع سیلاب، مبتنی بر پیش بینی و پیشگیری بود و به استقبال بحران در قم رفتیم.

استاندار قم افزود: آموزش‌های پیشگیری از بحران باید در دستور کار قرار بگیرد و این آموزش‌ها گسترش یابد. قانون جدید مدیریت بحران به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، براساس قانون باید به دنبال ارتقای تاب آوری مردم باشیم، بدون کمک مردم، دستگاه‌های اجرایی قادر به مدیریت بحران نیستند.

سرمست تاب آوری مردم قم در مقابل با بحران‌ها را بالا دانست و تصریح کرد: انتظار پشتیبانی از سوی مرکز برای استان قم برای مقابله با بحران‌ها را داریم، زمان در این خصوص اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید اعتبارات مدیریت بحران در زمان مناسبت ابلاغ شود تا فرصت برای برنامه ریزی و مدیریت بحران وجود داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار