استاندار اصفهان تاکید کرد
استاندار اصفهان گفت: مشارکت جدی و نظارت مستمر بر لزوم ثبت تمامی انبارهای واحدهای صنفی و مقابله جدی با منازل توسط اتاق اصناف استان صورت بگیرد.
کد خبر: ۷۹۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 09 November 2019

عباس رضایی  در یکصد و نوزدهمین نشست اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: بخش نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ارسال شود تا پایان ماه آبان انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به ثبت برسانند.

وی از اتاق اصناف استان خواست محل‌های غیرقانونی و ثبت نشده که به عنوان انبار از آن استفاده می‌شود مورد نظارت و ارزیابی قرار بگیرد.

رضایی ادامه داد: نظارت بر اجرای دقیق و سریع کدپستی به روستاها جهت جلوگیری از خلا موجود یکی دیگر از مواردیست که باید توسط اداره‌کل پست استان نظارت شود.

وی ادامه داد : همچنین تمامی مکان‌هایی که مرکز نگهداری سوخت و فرآورده‌های نفتی هستند نظارت شده و در سامانه جامع انبارها ثبت و شناسه دریافت کنند که در این راستا استثنایی وجود ندارد و تمامی انبارهای خصوصی، دولتی و خصولتی شامل این موضوع می‌شوند.

استاندار اصفهان اظهارداشت: شرکت تولید فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی باید تمامی محل‌های نگهداری مواد خود را در سامانه ثبت کنند که این موضوع الزام است.

وی با بیان اینکه اخذ بارنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: در این راستا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پست هرچه سریع‌تر در راستای اجرای صحیح‌تر کدپستی و لزوم صدور بارنامه دقیق براساس چارچوب موجود اقدام کنند.

به گفته رضایی، بیش از ۵۰ درصد بارنامه‌ها دارای اشکال است که راهکار اصلاحی باید در این راستا صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید مساله فکر و فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم تا فرهنگ در بین توده مردم جا بگیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در کنار فکر و فرهنگ و نگرش باید اولویت بندی را در راس امور قرار دهیم، ادامه داد: اولویت ما کالاهای اساسی سوخت، گندم و پوشاک و... است.

وی تصریح کرد: باید مشکلات را در راستای اجرای آیین نامه حل و فصل کنیم و در این زمینه راه حل ارائه دهیم.

رضایی خاطرنشان کرد: جلسات باید اجرایی و عملیاتی‌تر برگزار شوند تا در جهت حل مشکلات مردم گامی برداشته باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار