مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی اصفهان:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: همه مشاغل از رقیب خود آسیب می بینند اما در دنیای کتاب رقابت معنا ندارد.
کد خبر: ۷۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 09 November 2019

علی یارمحمدیان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان که عصر شنبه ۱۸ آبان ماه در سالن همایش‌های محل دائمی برگزاری همایش های بین المللی اصفهان برپا شد اظهار کرد: نمایشگاه کتاب می‌تواند موجب توجه بیشتر به کتاب، محرکی جهت افزایش تقاضا برای کتاب و همچنین منجر به افزایش سرانه مطالعه در استان اصفهان شود.

وی ادامه داد: همه مشاغل از رقیب خود آسیب می‌بینند اما در دنیای کتاب رقابت معنا ندارد و برگزاری نمایشگاه کتاب علاوه بر تزریق خیر و برکت به جامعه، موجب افزایش تقاضا و تعداد مراجعه کنندگان به سایر کتابفروشی‌های شهر می‌شود.

یارمحمدیان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی را تعداد مسافران مترو و اتوبوس و همچنین کتاب‌خوان بودن این مسافران عنوان کرد و گفت: بردباری را با دادن پیام اخلاقی نمی‌توان در جامعه گسترش داد اما کتاب، شهروندان را بردبار و متفکر می‌کند و از تصمیم‌های هیجانی باز می‌دارد.

 مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی اصفهان خاطر نشان کرد: نه ثروت و نه هیچ چیز دیگری مثل کتاب نمی‌تواند برای انسان احساس خوشبختی به ارمغان بیاورد.

وی، کمک به نمایشگاه کتاب را یکی از وظایف اصلی متولیان فرهنگ دانست و اظهار کرد: شرکت بین‌المللی نمایشگاه ها تلاش می‌کند به صنعت نشر و افزایش سرانه مطالعه کمک کند چرا که هر چه شهروند کتابخوان بیشتری داشته باشیم زودتر به توسعه می رسیم.

یارمحمدیان اعلام کرد: بیش از ۴۰۰ ناشر با ۹۷ هزار عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب اصفهان حضور دارند.

 منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار