مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان:
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در راستای حفظ محیط زیست، با فراهم کردن زیرساخت ‌های لازم، قبوض کاغذی را حذف می‌کند.
کد خبر: ۷۹۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 12 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نادر آخوندی با بیان اینکه در راستای اقدامات محیط زیستی شهرداری اصفهان به ویژه در بخش کاهش استفاده از کاغذ، طرحی جدید از سوی شهرداری در این زمینه اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: در راستاي حفظ محیط زیست و پيشگيري از اتلاف انرژي، شهرداری اصفهان تصمیم گرفته تا قبوض کاغذی خود در حوزه های نوسازی، عمران شهری و کسب و پیشه را که به صورت دوره ای هر چهار ماه یک بار توزیع می شود، حذف کند.
وی ادامه داد: 200 هزار برگ كاغذ برای چاپ 600 هزار قبض در هر دوره مصرف می شود که هزینه های زیادی در بردارد.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه مديريت شهري زيرساخت هاي لازم براي انجام اين كار را پيش بيني کرده است، افزود: پشت برگه قبوضی که در این دوره توزیع می شود اعلام شده که شهروندان مي توانند اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به صورت تماس با تلفن 137 و یا ارسال شماره شناسايي ملك به سامانه پیامکی 20000137 اعلام کنند.
وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان بعد از تهران دومین کلانشهری است که برای حذف قبوض کاغذی شهرداری اقدام کرده است. بنابراین از همه شهروندان اصفهان درخواست داریم برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار