مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: سامانه هوشمند خدمات غیرحضوری 1522 شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان راهبرد ارائه خدمات به مردم را محقق کرد .
کد خبر: ۷۹۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 12 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان ، در گذشته شهروندان برای دریافت خدمات 23گانه فروش و پس از فروش انشعاب باید به طور میانگین پنج مرتبه به ادارات آب و فاضلاب مراجعه می کردند اما نخستین بار با راه اندازی این سامانه در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، تمام خدمات به صورت هوشمند و غیر حضوری و در تمام ساعات شبانه روز به متقاضیان و مشترکین ارائه می شود و در واقع ارائه خدمات به مردم از میز ادارات به داخل خانه ها برده شد.
هاشم امینی در این ارتباط گفت: نقطه اوج فعالیت سامانه خدمات غیر حضوری 1522 زمانی است که بخش مشترکین ادارات آبفای مناطق خودگردان تعطیل شود و مردم نیز بدانند که برای دریافت تمامی خدمات باید فقط از درگاه های غیر حضوری نظیر سامانه1522 ، کارافزار(اپلیکیشن) همراه آبفا، کد دستوری#151522*6655* و پرتال شرکت استفاده کنند.
وی با بیان این که صنعت آب و فاضلاب برای افزایش سطح کیفیت خدمات خود نیاز به تغییراتی همچون سامانه 1522 دارد ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات موفق سه سال گذشته و حمایت مدیران صنعت آب و فاضلاب، بتوان سامانه خدمات غیر حضوری 1522 را در تمام شرکت های آب و فاضلاب راه اندازی و فراگیر کرد و از مزایای ارائه خدمات از نظر سرعت، دقت، کیفیت و تکریم ارباب رجوع همه مشترکین آب و فاضلاب کشور بهره مند گردند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان نیز گفت: از دو میلیون و 400 هزار تماس تلفنی برقرار شده با سامانه 1522 در سه سال گذشته، بیش از 735 هزار مورد آن منجر به ارائه خدمات به مشترکین شده است.
رضا رضایی افزود: فعالیت سامانه هوشمند 1522 موجب کاهش حداقل پنج میلیون و 300 هزار سفر درون شهری در این مدت شده است.
وی گفت: اگر به طور میانگین برای هر سفر رفت و برگشت دورن شهری 12 کیلومتر مسافت طی شود، در طول سه سال گذشته بالغ بر پنج میلیون لیتر بنزین به ارزش 50 میلیارد ریال صرفه جویی شده است که آثار مفید و مؤثر آن شامل کاهش هزینه های شهروندی، مدیریت اقتصاد اجتماعی و تأثیر بسیار مهم زیست محیطی می باشد.
روح الله سعیدی مدیر سامانه 1522 آبفای استان اصفهان هم گفت: در حال حاضر خدمات 23گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب در سامانه 1522 از طریق 9 کلید و 17 زیرکلید به صورت کاملاً غیر حضوری و شبانه روزی به مشترکین ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار