نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مسئله کاغذ برای ناشران مشکل بسیار بزرگی است و باید در تولید کاغذ خودکفا شویم و قیمت‌ها ارزان‌تر شود.
کد خبر: ۷۹۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 13 November 2019

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد درباره برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان اظهار داشت: بازدیدی از این نمایشگاه داشتم و باید گفت استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب امسال از سوی مردم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد که مردم اصفهان چنین استقبالی را از کتاب و کتاب‌خوانی دارند و نمایشگاه امسال با استقبال به مراتب بهتری نسبت به سال‌های گذشته همراه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: مشکل کاغذ برای ناشران مشکل بسیار بزرگی است و باید در تولید کاغذ خودکفا شویم و قیمت‌ها ارزان‌تر شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که کاغذ در ایران با دلار خریداری می‌شود، ناشران و خریداران برای انتشار و خرید کتاب با قیمت‌های بسیار بالایی مواجه می‌شوند که این موضوع با تولید کاغذ در داخل کشور مرتفع می‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که چه عواملی سبب می‌شود تا مردم به کتاب و کتاب‌خوانی روی بیاورند، گفت: در این راه تبلیغ کتاب‌خوانی توسط افرادی که اهل کتاب هستند بسیار موثر است تا با گفتار و نوشتار مردم ترغیب به کتاب خواندن شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار