شهردار اصفهان مطرح کرد؛
شهردار اصفهان گفت: اتفاقاتی که روز گذشته در شهر اصفهان رخ داد، خسارات زیادی به سازه های شهری، اموال مردم، حمل و نقل عمومی، معابر شهری وارد کرده است.
کد خبر: ۷۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 17 November 2019

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه خسارات شهری به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی وارد شد تاکید کرد:  این خسارات درواقع به زیان مردم است و خدمت رسانی به مردم را مختل می کند، هزینه ناشی از این خسارات از جیب مردم پرداخت می شود.

شهردار اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه به کمک مردم، فضای خوبی در روزهای آینده ایجاد می شود و فضای شهر پاکسازی خواهد شد، گفت: درصورتی که بتوانیم خسارات اتوبوس ها، مترو و اتوبوس های تندرو را برطرف کنیم می توانیم حمل و نقل عمومی را دوباره فعال کنیم .

نوروزی اعلام کرد: اگر بتوانیم چرخه حمل و نقل را به حالت عادی برگردانیم خدمات رسانی به مردم را از سر می گیریم، اما حداقل امروز نمی توان شرایط را به حالت عادی برگرداند.

شهردار گفت: میزان خسارات هنوز برآورد نشده اما میزان خسارات زیاد است.

وی از آسیب به چند ایستگاه مترو، چندین اتوبوس، تعداد زیادی از چراغ های راهنمایی و رانندگی، تابلوهای شهری و دوربین های ترافیکی خبر داد و افزود: خسارت های زیادی وارد شده اما هنوز برآورد مالی دقیقی انجام نشده است.

وی با اشاره به تلاش شهرداری اصفهان برای عادی سازی فضای شهر، گفت: ضایعات ناشی از خسارات در خیابان های شهر درحال جمع آوری است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر خسارت ها جبران شود مترو می تواند سرویس دهی خود را از سر گیرد اما خسارات زیاد بوده و ایستگاه ها هم آسیب دیده، همچنین برخی اتوبوس های بخش خصوصی هم ممکن است به خاطر آسیب احتمالی به دستگاه و حتی راننده فعلا فعالیت نکنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار