معاون استاندار اصفهان
معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه گران شدن سوخت توجیهی برای گران فروشی نیست،گفت:بازار اصفهان تحت کنترل است و اصنافی که به طور غیرقانونی قیمت ها را افزایش داده اند شناسایی می شوند.
کد خبر: ۷۹۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 18 November 2019

سید حسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه مدیریت مصرف سوخت تاثیری بر بازار اصفهان نخواهد داشت، اظهار داشت: با اصلاح قیمت بنزین و برگزاری ستاد کارگروه بازار استان اصفهان با هرگونه گران فروشی برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این چندروزه صنف فلزکاران اجناس را گران کرده بودند که موضوع پیگیری شد و قیمت اجناس به قبل از اصلاح بنزین برگشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه گران شدن سبزیجات مانند کاهو هم به علت برودت هواست و فصلی است و هیچ ارتباطی با اصلاح قیمت بنزین ندارد، تصریح کرد: اجناسی که در بازار با قیمت قبل از اصلاح بنزین توزیع شده اند با هیچ گونه افزایش قیمتی مواجه نخواهند شد و متخلفان شناسایی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه کالاهای تولیدی پس از مدیریت مصرف سوخت با توجیه قیمت تمام شده بر اساس اصول محاسبات صنعتی به کمیته تعیین قیمت کارگروه تنظیم بازار ارائه می شود، بیان داشت: پیش بینی می شود که کمیته تعیین قیمت کارگروه تنظیم بازار افزایش قیمت بین دو تا پنج درصد را برای واحدهای تولیدی در نظر بگیر

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار