رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ؛
رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین : ذخیره سازی کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی در استان در بهترین حالت ممکن است و از این لحاظ هیچ گونه نگرانی وجود ندارد
کد خبر: ۷۹۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 19 November 2019

کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی در استان دربهترین حالت ممکن است

به گزارش تابناک قزوین فاطمه خمسه،رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین در بازدید از  انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان که قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و زکی زاده مدیر کل اقتصادی استاندازی نیز حضور داشت افزود :با توجه به اینکه استان قزوین قطب دامداری کشور  است نهاده های دامی به میزان کافی در استان ذخیزه شود .

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : چون قزوین استان حساسی در  زمینه  تولید گوشت سفید ، قرمز و شیر است ، بایستی تدابیر لازم در جهت حفظ و ذخیره سازی نهاده های استراتژیک انجام داد .

 وی در رابطه با تأثیر افزایش قیمت بنزین بر بخش کشاورزی اظهار داشت :عمده مصرف سوخت در بخش‌های ماشین‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، دام، طیور و آبزی‌پروری از سوخت گازوئیل استفاده می‌شود.

خمسه  افزود: نیازهای سوختی بخش کشاورزی منشأ گازوئیل دارد که قیمت آن ثابت خواهد ماند بنابراین تغییرات قیمت بنزین تأثیر مستقیم چندانی در هزینه تولید و حمل‌ونقل محصولات کشاورزی ندارد.

وی اظهار داشت :  مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و تشکل های بخش کشاورزی موظفند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران  این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت ها را سریعا گزارش  دهند .

خمسه از بهره برداران بخش کشاورزی  نیز خواست  در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت  موارد را به دستگاههای نظارتی اطلاع دهند . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار