احسان منصور کیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل راهداری استان احسان منصور کیایی گفت: ۱۲ هزار تن شن و ماسه و سه هزار تن نمک برای بازگشایی جاده‌های برف‌گیر سمنان خریداری شد.
کد خبر: ۷۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 19 November 2019

حسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۱۲ هزار تن شن و ماسه و سه هزار تن نمک برای جلوگیری از لغزندگی جاده و بازگشایی جاده‌های برف گیر استان سمنان در فصل‌های سرد سال خریداری شد و طرح نمک و ماسه‌پاشی برای بازگشایی راه‌های برف‌گیر استان با توجه به بارش برف و کولاک از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان در دستور کار قرار دارد

وی بدون اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی ماشین آلات راهداری استان سمنان در سالجاری، گفت: اعتبار‌های خوبی برای رفع مشکلات زیرساختی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان در این بخش تخصیص یافت.

کیایی ادامه داد: بیشتر ماشین آلات راهداری در استان نیازمند بازسازی است و فشار‌های خارجی و مشکلات اقتصادی مانع جدی در نوسازی ناوگان راهداری کشور شده است.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارها، اما با بازسازی ۱۰۰ ماشین آلات راهداری استان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان در فصل‌های سرد سال اقدام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطر نشان کرد: کارکنان این اداره کل به بیش از ۵۰ خودرو در راه مانده در جاده‌های برف‌گیر استان خدمات‌رسانی کردند.

براساس گزارش هواشناسی، ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان با فعالیت سامانه جوی تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار