مدیر اجرایی ویژه برنامه های روز اصفهان گفت: برنامه‌های روز اصفهان که نیاز به فضای عمومی داشتند همگی لغو شدند.
کد خبر: ۷۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 19 November 2019

به گزارش تابناک از اصفهان، مرتضی رشیدی  در صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در گزارش جزئیات اجرای برنامه‌های روز اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه در روز اصفهان انجام شده و پیش تولید آن به پایان رسیده بود که به دلیل اتفاقات اخیر اکثر این برنامه‌ها لغو شد.

وی افزود: نزدیک‌ترینِ این برنامه‌ها، ویژه برنامه روز ۲۵ آبان بود اما در همان روز اتفاقاتی رخ داد که مجبور به لغو برنامه شدیم.

مدیر اجرایی ویژه برنامه‌های روز اصفهان تصریح کرد: البته آن دسته از برنامه‌هایی که در فضای داخلی سالن‌ها برگزار شده و نیاز به فصای عمومی ندارد برگزار می‌شوند که شامل ۱۰ عنوان برنامه خواهند بود.

وی ادامه داد: سایر برنامه‌ها را در قالب مجموعه آماده نگه خواهیم داشت تا در دهه فجر یا عید نوروز برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان  نیز در این جلسه گفت: ضروری است که دولت از محل درآمدهای افزایش قیمت بنزین خسارت‌های وارد شده به شهرداری در ناآرامی‌های اخیر را پرداخت کند.

امیراحمد زندآور  با بیان اینکه دولت باید در مرحله اول تقویت بستر و ساختار حمل و نقل عمومی شهرها و به ویژه کلانشهرها را از محل درآمد افزایش قیمت بنزین مورد حمایت قرار دهد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که برای حمل و نقل عمومی شهر بر اثر حوادث روزهای گذشته به وجود آمد، باید دولت به صورت ویژه بخشی از منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین را در اختیار شهرداری کلانشهرها از جمله اصفهان قرار دهد.

وی افزود: در ناآرامی‌های اخیر سیستم حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های مترو، علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های کنترل ترافیک اصفهان آسیب دیده و این درد بر مشکلات فرسوده بودن سیستم حمل و نقل و آلودگی هوای شهر اصفهان افزوده شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در طول بیش از یک دهه که شاهد افزایش قیمت سوخت در کشور بوده‌ایم اما کمکی از این بخش به شهرداری‌ها برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی نشده است، ادامه داد: از این رو انتظار می‌رود که مسئولان و برنامه ریزان به این مهم توجه ویژه داشته باشند که شاهد تکرار تخصیص نیافتن اعتبار در این زمینه نباشیم.

برچسب ها: اغتشاشات ، اصفهان ، شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار