امشب کمک معیشتی اصلاح قیمت سوخت به حساب یک میلیون و 400 هزار اصفهانی دیگر واریز می شود.
کد خبر: ۷۹۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 20 November 2019

 مدیرکل تعاون ، رفاه و امور اجتماعی استان اصفهان گفت: با اعلام اصلاح قیمت سوخت در کشور ، علاوه بر واریز یارانه نقدی 45 هزار تومانی برای هر نفر ، کمک معیشتی هم به میزان 55 هزار تومان برای هر نفر در بامداد 28 آبان به حساب یک میلیون و 400 هزار اصفهانی مشمول این طرح شامل مرحله نخست  واریز شد.

محسن نیرومند، چهار میلیون و 200 هزار اصفهانی را مشمول طرح کمک معیشتی دانست و  افزود: درکشور هم 60 میلیون نفر مشمول این طرح شده اند که تا بامداد شنبه دوم آذر مرحله سوم که همان 20 میلیون نفر باقیمانده در کشور را شامل می شود به حساب افراد واریز می شود.

وی گفت: افرادی که کمک معیشتی به آنان تعلق  نگرفته باشد سوم آذر می توانند اعتراض خود را به سامانه# 6369* ارسال کنند که پس از بررسی نتایج اعلام خواهد شد.

مدیر کل تعاون ، رفاه و امور اجتماعی استان اصفهان افزود: ممکن است پس از بررسی عده ای مشمول طرح شوند و کمک معیشتی به آنان تعلق گیرد.

محسن نیرومند پرداخت کمک معیشتی را ماهانه به حساب مشمولان طرح اعلام و به مردم توصیه کرد از مراجعه حضوری برای پیگیری اعتراض خود به ادارات خودداری کنند و شکایت خود را از طریق سامانه های بعدی  که اعلام می شود ارسال کنند.

وی گفت: در این طرح بیش از  یک میلیون نفر در استان اصفهان از دریافت کمک معیشتی محروم شده اند که امکان دارد در بررسی های بعدی برخی مشمول دریافت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار