جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:باید پشت پرده اهداف و تحرکات دشمنان برای ملت اسلامی آشکار شود چرا که دشمنان از هر فرصتی با قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم استفاده می کنند و برای تحقق خواسته های خود از هیچ هجمه ای فروگذار نمی کنند.
کد خبر: ۷۹۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 20 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله کریمیان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم حائز اهمیت ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی در سطح جامعه است، اضافه کرد: بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز مردم ورودی خودجوش و بی ادعا داشته و در استان ایلام این حضور در عرصه های مختلف به صورت ویژه ای جلوه گری می‌کند.

وی به آشوب های ایجاد شده توسط برخی افراد فرصت طلب به بهانه سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و افزود: عده ای آشوبگر فرصت طلب فکر می‌کنند که با هرج و مرج در جامعه امکان ایجاد اختلال در روند پیشرفت و توسعه انقلاب را دارند در حالیکه این تفکر بی پایه بارها اثبات شده که اشتباه است.

کریمیان یادآور شد: بسیج همچون گذشته نقش مهمی در مدیریت آشوب های اخیر در نقاط کشور داشت و حضور بسیج به عنوان یک تفکر مبتنی بر عمل در خدمات مختلف ارائه شده در سیل، زلزله، خدمات به محرومان و غیره مشاهده کرد.

وی گفت: باید پشت پرده اهداف و تحرکات دشمنان برای ملت اسلامی آشکار شود چرا که دشمنان از هر فرصتی با قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم استفاده می کنند و برای تحقق خواسته های خود از هیچ هجمه ای فروگذار نمی کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج سال جاری متفاوت تر از سال های قبل است، گفت: امسال بسیج وارد ۴۰ سالگی خود می شود و در این مدت نقش بسیج در میادین و عرصه های مختلف پیشرفت، خدمات‌ رسانی، دفاع، فرهنگی، علم و فنآوری، سازندگی، اقتصادی و محرومیت زدایی در استان ایلام مشهود است.

وی اظهار داشت: ۹۸ عنوان سرفصل اصلی و شاخص با بیش از سه هزار ریز برنامه هفته بسیج در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

کریمیان افزود: غبارروبی مزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه، توزیع یک هزار بسته حمایتی،افتتاح ۱۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، برگزاری یادواره ها شهدا و آبروی محله از مهمترین برنامه های بسیج در استان ایلام است.

وی افزود: سرهنگ پاسدارکریمیان در این نشست بیان کرد: وی بیان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری به عنوان محوری‌ترین برنامه بسیج در مجتمع فرهنگی و هنری سپاه امیرالمومنین(ع) با حضور نخبگان علمی و مخترعان، اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز جزو برنامه‌های هفته بسیج هستند./م

برچسب ها: بسیج ، سپاه ، ایلام ، دشمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار