عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد که از ظرفیت خانه‌های تاریخی شهر تهران با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات برای راه‌اندازی کسب و کار نوین در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۷۹۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حسن خلیل آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ با توجه به شرایط جامعه و ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار جوانانی که ایده دارند به سمت کسب و کار نوین روی آورده‌اند و باید از آنان حمایت کرد.
وی با اشاره به وجود خانه‌های تاریخی در شهر تهران به ویژه در مناطق ۱۱ و ۱۲ شهرداری تهران، گفت:‌ می‌توان از ظرفیت بسیاری از این خانه ها برای راه اندازی استارت آپ ها یا همان کسب و کار نوین بهره گرفت.
خلیل آبادی تاکید کرد:‌ تنها در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری تهران بیش از ۵۰۰ خانه ثبت شده که می توان پس از بررسی و با بهره گیری از ضوابط و مقررات مدیریت شهری و میراث فرهنگی، ‌ این خانه ها را در اختیار جوانان قرار داد.
به گزارش ایرنا؛ ‌ «سورنا ستاری»  معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری هفته گذشته با حضور در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت شهری خواست که به مثابه شتاب‌دهنده بزرگ استارتاپ‌ها (کسب و کارهای نوپا) باشند نه اینکه مانع آنها شوند.
وی در این جلسه به تبدیل خانه تاریخی سرهنگ ایرج به محل استقرار هفت تیم استارتاپی اشاره کرده بود.
خانه سرهنگ ایرج عمارت صفوی و محل بازی فیلم «مهمان مامان» هم بوده است که اکنون به پایگاه استقرار استارت‌آپ‌های شرکت‌های نوپای گردشگری تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار