شهردار اصفهان گفت: همه ما باید مانند گذشتگان در کنار یکدیگر، تکثر و تفاوت ها را در خدمت خلاقیت و نوآوری به کار بگیریم و به شکوه و جلال شهر بیفزاییم و خدمت رسانی به شهروندان را هر روز بهتر از روز قبل ارتقا ببخشیم.
کد خبر: ۷۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 23 November 2019

به گزارش تابناک از اصفهان، قدرت اله نوروزی اول آذر روز نکوداشت اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهر زیبایی و هنر که اکنون به عنوان میراثی ارزشمند به ما رسیده است حاصل کوشش و تلاش پیشینیان هنرمند و خلاق این شهر بوده است که امروز همه ما وظیفه داریم آن را حفظ کرده و به درستی به آیندگان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: هرچه ما بر این میراث بیفزاییم نماد و نمود شخصیتی فرهنگی ما شهروندان است و امیدوارم همه شهروندان با وجود همه گوناگونی ها و تفاوت هایی که دارند، تفاوت ها را مانند گذشتگان در خدمت اعتلای این شهر قرار دهند و از دارایی های این شهر به خوبی پاسداری کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اصفهان متعلق به همه شهروندان است و با وجود همه گوناگونی های قومیتی که وجود دارد این شهر متعلق به همه کسانی است که در آن زندگی می کنند.

وی افزود: در این برهه زمانی باید همه ما مانند گذشتگان در کنار یکدیگر این تکثر و تفاوت ها را در خدمت خلاقیت و نوآوری به کار بگیریم و به شکوه و جلال شهر بیفزاییم و خدمت رسانی به شهروندان را هر روز بهتر از روز قبل ارتقا ببخشیم.  

 

تلاش برای رفع نابرابری فضایی شهر

نوروزی با اشاره به اینکه در شهرداری اصفهان تمام ظرفیت ها را در خدمت شهروندان قرار خواهیم داد و شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان رفع نابرابری فضایی شهری و احترام به حقوق شهروندان را رویکرد خود در اجرای پروژه های عمرانی قرار داده است، اظهار کرد: اگر امروز پروژه های شهر را در مناطق کمتر برخوردار در حال تکمیل می بینید ناشی از همین رویکرد است. توسعه این مناطق به طور جدی مورد توجه قرار گرفته تا خدمت بهتر به مردم صورت گیرد و توزیع عادلانه امکانات در همه شهر وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: علی رغم آسیب های زیادی که در روزهای گذشته به شهر وارد شد با تلاش همکارانم در شهرداری اصفهان اکنون خدمات رسانی به خوبی در حال انجام است و تعدادی از اتوبوس ها که متعلق به خود مردم بود آسیب دیده و برخی سوخته است اما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا سرویس دهی به مردم دچار خلل نشود و اتوبوس های آسیب دیده با بازسازی به چرخه ناوگان اتوبوسرانی برگردد.

شهردار اصفهان ادامه داد: مترو هم به دلیل آسیب دیدن چند ایستگاه با مشکل مواجه شده بود که بلافاصله بعد از آشوب ها فعالیت خود را از میدان امام حسین(ع) تا صفه از سر گرفته و اکنون هم از ایستگاه صفه تا کاوه فعال است. ایستگاه های آسیب دیده مترو در حال مرمت است و تلاش ها برای بازگرداندن ایستگاه ها هم ادامه دارد. 

نوروزی اضافه کرد: هفته گذشته قرار بود با مردم منطقه یک اصفهان ملاقات داشته باشیم که به فردا موکول شد و فردا همراه با معاونان شهرداری در خدمت شهروندان منطقه یک خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار