استاندار كرمانشاه از اشتغالزايي سرمایه گذران چینی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ هفدمین جلسه ستاد سرمایه گذاری به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری، سایر اعضاء ستاد و مجریان داخلی و خارجی طرح های سرمایه گذاری در سالن تدبیر برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این نشست ضمن تأکید بر لزوم تسهیل فرآیندها و معرفی جذابیت ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان تصریح کرد: فضای کسب و کار کرمانشاه بسیار مطلوب است و مسئولین نیز نهایت همکاری و تعامل را در راستای تسهیل فرآیندهای جذب سرمایه گذاران انجام خواهد داد.

استاندار کرمانشاه خطاب به سرمایه گذاران خارجی از انتخاب استان کرمانشاه برای سرمایه گذاری تقدیر کرد و گفت: در استان کرمانشاه از دارایی و سرمایه های شما مثل سرمایه خود محافظت و به صورت ویژه از این پروژه ها حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم بر اساس برنامه زمان بندی با مساعدت صورت گرفته فعالیت پروژه ها آغاز شود.

وی افزود: یکی از شرکت های چینی با 100 میلیون یورو سرمایه گذاری در حوزه کاشی و سرامیک با رویکرد صادرات محور زمینه اشتغال 1500 نفر را در به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد و متعهد نیز شده است در تمامی مراحل ساخت و احداث از نیروی های بومی نیز استفاده نماید.

در این جلسه طرح های احداث کارخانه تولید آلیاژ منگنر و سیلیکون با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو در شهرک صنعتی مرصاد، طرح احداث تله کابین شهر کرمانشاه، مرکز خدمات رفاهی مرز سومار و تله کابین پاوه نیز مطرح و با بررسی و تبادل نظر همکاری لازم جهت شروع عملیات اجرایی این پروژه ها با رویکرد کاهش نرخ بیکاری، توسعه گردشگری و توسعه حوزه صنعتی و اقتصادی استان در نشست انجام شد.  

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

نریخ بیکاری استان کرمانشاه در فصل تابستان امسال ۱۴.۴ درصد اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار