سردار عباسعلی محمدیان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان عوامل اصلی به آتش کشیدن فروشگاه های "امیران و رفاه منطقه کیانمهر کرج" شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 28 November 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در جریان اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین که با سناریو سازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد، تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه "کیانمهر کرج" با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری موارد پلیسی، موفق به شناسایی سه نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه "کیانمهر" شده و با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.
 
وی افزود: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های "رفاه و امیران" حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آنها کرده بودند.
 
سردار محمدیان اضافه کرد: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و نا امن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت آ نها کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که درجریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر، با شدت با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.
 
 
برچسب ها: اغتشاش ، فروشگاه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار