فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری هفت تن دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاش‌های اخیر در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 28 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "مهدی معصوم بیگی" روز پنجشنبه اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده وموج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته  در  یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی هفت نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه های خود شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ های راهنمایی و رانندگی و المان های شهری، مسدود کردن تعدادی از  خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه دستگیر شدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاش‌های اخیر در استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار