مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌آذربایجان‌غربی گفت: بسیج از عهده همه ماموریت‌های خود با موفقیت برآمده است.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 28 November 2019

ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ ارشاداسلامی آذربایجان‌غربی در هفتمین همایش بسیج واصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نهادی مقدس ، عزیز، ارزشمند و نهادی از مردم، برای مردم و همراه با مردم است.

وی با اشاره به ۴۰ سال جهاد وشهادت و خدمت بسیج افزود: در هر بازه زمانی هر وظیفه ای بر عهده بسیج گذاشته شده بسیج تمام و کمال آن را انجام داده است.

مدیر کل فرهنگ ارشاداسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به تاثیر تبلیغات بیان کرد: تبلیغات می‌تواند بهشت را جهنم و جنهم را بهشت نشان دهد و رسانه چنین کارکردی را دارد ماحصل وعصاره این تاثیر گذاری را در رسانه شاهد هستیم.

مدیر کل فرهنگ ارشاداسلامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: دولت‌ها رفتنی هستند و هیچ دولتی ۱۲ سال نمانده است اما بسیج۴۰ سال است با اقتدار بوده و همیشه جاودان خواهد ماند.

وی افزود: اگر بسیج دفاع مقدس را اداره کرده به پشتوانه بسیج مردمی بوده وبسیج یعنی باهم بودن با هم یکی شدن هدایت جمعیت در مسیر راهبردی است که اگر این پیام پیاده شود ایران به موفقیت می رسد‌.

خدایاری اضافه کرد: باید از نیروی انسانی  عظیم بسیج استفاده کرد و خالصانه ترین نیرو بدون دریافت مزد وحقوق نیروهای بسیجی هستند بسیج در زمینه  اقتصادی در مسیر رونق تولید با ارائه الگوی مصرف درست می‌تواند به سیستم کمک کند.

خدایاری تصریح کرد: بسیج سرباز سیستم بوده و پل ارتباطی در این سیستم است وباید از ظرفیت بسیج منابع، از قابلیت‌هاو ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ ارشاداسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: رسانه ها می‌توانند مردم را آموزش دهند مردم می‌توانند مسالمت آمیز راهپیمایی و تجمع کنند و رسانه‌ها تعمیم دهند که راهپیمایی‌هاعادی بوده و در هر سیستمی اعتراض وجود دارد و رسانه نباید به خشونت متصل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار