فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ تن دیگر از سردسته‌های اغتشاش و ناامنی روز ۲۵ آبان در شهر‌های کرمانشاه و جوانرود خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 01 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود 4 نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده وپس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.


سردار جاویدان با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: آشوبگران جوانرود بین 17 تا 27 سال و آشوبگر دستگیر شده شهر کرمانشاه نیز 32 سال سن دارند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.


وی یادآوری کرد: تاکنون بالغ بر 240 نفر از عوامل و سردسته های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک های تروریستی حمایت می شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده اند.


سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می کند.


در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه 25 آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری 24 الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار