نشست هم‌اندیشی دومین نمایشگاه مد و لباس و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 01 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، دبیر کمیته صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز در این نشست با بیان اینکه اصفهان بزرگترین قطب نساجی ایران است، اظهار کرد: بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ صنعت نساجی ایران اصفهانی هستند اما متاسفانه برندهای خود را نه از استان اصفهان و نه به عنوان یک اصفهانی به سایر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

حمیدرضا نیک‌طبع با تاکید به اینکه اکنون میز نساجی ایران به اصفهان آمده است، افزود: این عدم حضور بزرگترین برندهای تولید کننده صنعت نساجی اصفهان در نمایشگاه‌های تخصصی شهر اصفهان که به عنوان «منچستر ایران» معروف بوده است، باید آسیب‌شناسی جدی شود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان تولیدات بسیار قابل توجهی دارد اما تبلیغ قابل توجهی روی آنها نمی‌شود، تصریح کرد: متولیان امر صنعت نساجی استان اصفهان باید تک تک تولیدکنندگان خوب را شناسایی و بستری را برای آنها فراهم کنند که بتوانند محصولات خود را به نحو شایسته به بازارجهانی عرضه کنند.

دبیر کمیته صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تاکید کرد: بسیاری از تولیدکنندگان نساجی از سنگ‌اندازی‌های مافیای این صنعت و عرضه محصولات و نیز رقبای خود واهمه دارند برای همین مجبور می‌شوند که محصولات خود را بدون تبلیغات عرضه کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم با برگزاری این نشست هم‌اندیشی، نفرات اول پوشاک اصفهان را معرفی کنید و دلیل عدم مشارکت آنها را جویا و فرصتی را برای حمایت فراهم آورید.

نیک‌طبع اضافه کرد: جای تاسف دارد که تولیدکنندگان اصفهانی برند ایرانی مجبور می‌شوند برخی محصولات خود را با نام‌های خارجی به مشتریان عرضه کنند که همین جای بررسی بیشتر و تشویق و ترغیب برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی همچون مداکس دارد.

دبیر کمیته صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بیان کرد: نمایشگاه تخصصی نساجی در کنار مد و لباس باید به نحوی باشد که شرکت‌کنندگان بتوانند محصولات خود را با کمال افتخار معرفی کنند.

محمدحسین طغیانی، مجری برگزاری نمایشگاه‌های نساجی و مد و لباس اصفهان نیز در این نشست هم‌اندیشی گفت: هدف از برگزاری این نشست هم‌اندیشی، بر طرف شدن کم و کاستی‌های نمایشگاه سال گذشته مداکس و تصمیم برای هر چه بهتر برگزار شدن یک نمایشگاه با قوت بیشتر بود.

وی با تاکید به اینکه این نمایشگاه با مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، افزود: امسال بخش نساجی و نیز کیف و کفش به صورت جدی در نمایشگاه مداکس حضور خواهند داشت.

مجری برگزاری نمایشگاه‌های نساجی و مد و لباس اصفهان تصریح کرد: از همه دست‌اندرکاران این نمایشگاه درخواست می‌کنیم که هم‌افزایی ویژه‌ای در راستای معرفی این نمایشگاه با برند «مداکس» داشته باشند تا بتوانیم به عنوان یک هدف‌گذاری آتی به عنوان یک نقطه قوت در ایران مطرح شویم و جایگاه از دست رفته قطب نساجی ایران را با این عنوان زنده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار