کارگردان تئاتر آن سوی آیینه از نمایش این تئاتر با مضمون اجتماعی از فردا به مدت یک ماه در سالن سیتی سنتر اصفهان در ساعت هفت شب خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 04 December 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، لیلا پرویزی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نمایش ان سوی آینه نوشته فلوریان زلر فرانسوی است که از ۱۴ آذر تا ۱۳ دی ماه هرشب ساعت ۷ در سالن سیتی سنتر اصفهان به صحنه می رود .

وی بیان داشت:  داستان دو زوج  است با دو انتخاب ... وسوسه های هیجان انگیز زندگی ...‌  نمایش کمدی موقعیت که به همان اندازه که می خنداند به چالش می کشد .

وی با اشاره به بخشی از نمایش بیان داشت: ایزابل و دنیل  پذیرای دوست قدیمی مشترکشان  پاتریک و  همسر جدیدش اما  هستند. پاتریک  ظاهرا بی دلیل همسرش لورنس (که او نیز صمیمیت زیاد با ایزابل و دنیل دارد) را ترک کرده و با دختر زیبای جوانی به نام اما  اشنا شده است.

وی گفت:  هم نشینی این دوزوج پر است از موقعیت های کمیک و بسیار تامل برانگیز  همچنین بزنگاه هایی که تمام زوج ها یا پیش رو دارند یا پشت سر گذاشته اند و شاید همچنان با ان درگیرند.

پرویزی در خصوص مشکلات پیش رو اظهار داشت: اداره ارشاد اصفهان با تقسیم بندی هنرمندان به خط قرمز و سفید و زرد و غیره به شکل طیف رنگی حمایت میکند مثلا حمایت نمیکنند از فلان هنرمند یا فلان نمایش خط قرمز است.

وی بیان داشت: کارگردان تئاتر آن سوی آیینه با انتقاد از عملکرد ارشاد در خصوص عدم حمایت از تئاتر اظهار داشت: ارشاد خودش از حمایت خارج کرده  و تنها کار نظارتی میکند.

وی با بیان اینکه ارشاد مانع جدی برای ورود دانشجویان تئاتر به عرصه نمایش است و مجوز نمایش به تئاترهای آنها نمی دهد، ادامه داد: دنیای نمایش اصفهان بسیار کوچک است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار