دادستان کل کشور:
دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه وظیفه خود می‌داند در کنار دولت، صنعتگران، کارگران و مراکز صنعتی قرار گیرد و برای هر کاری که در حوزه کار و تولید به عهده دستگاه قضایی باشد، خالصانه در خدمت هستیم.
کد خبر: ۸۰۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 05 December 2019

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در جمع مدیران و متخصصان صنایع در فولاد مبارکه اصفهان افزود: به همه رییسان دادگستری تاکید کردیم که امروز در مساله اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی، برای کمک به اقتصاد کشور در هر کاری که می‌توانیم مساعدت کنیم.

وی اظهارداشت: مدیران اقتصادی باید مشکلاتشان را به ما منتقل کنند تا با حمایت قضایی و حقوقی آن را حل کنیم و این موضوع به شدت در سراسر کشور دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام منتظری، مهندسان و کارآفرینان را از مهمترین اقشار نقش‌آفرین در جنگ اقتصادی خواند و گفت: کارگران نقش بی‌بدیلی در مدیریت اقتصادی کشور دارند و باید به حقوق قانونی و منطقی آنها توجه کرد.

وی اضافه کرد: اگر امروز کارگران ضعف‌ها و اشکالاتی در زمینه‌های حقوق و امکانات می بینند آن را به حساب جهاد بگذارند و این مشکلات نباید در روند کارمان کُندی ایجاد کند.

دادستان کل کشور همچنین با بیان اینکه اگر کسانی در بین شما بخواهند نفوذ کنند خود شما باید دفع کنید، تاکید کرد: مساله نفوذ را جدی بگیرید زیرا در همه حوزه ها گرفتار این بحث هستیم.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات میدانی، در همه عرصه‌ها عوامل نفوذی ولو اندک داریم و بهترین راه برای دفع آنها، خود مجموعه‌ها هستند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: در درون خودمان باید مدافعانی داشته باشیم که اگر عامل نفوذی خواست خرابکاری کند آن را دفع کنیم و در محیط کارگری و صنعت نباید اجازه دهیم عامل نفوذی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ نظامی، سیاسی،  فرهنگی و اقتصادی علیه کشورمان به راه انداخته است، تصریح کرد: این دشمنی‌ها در سال‌های اخیر به اوج رسیده و حتی امریکا مانع رسیدن دارو به کشورمان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار