استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان با بیش از هشت هزار واحد صنعتی ، ۱۱درصد صنایع کشور را شامل می شود و حجم ۲۶ هزار میلیاردی در سرمایه گذاری صنعتی کشور دارد.
کد خبر: ۸۰۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 07 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان در دیدار با فعالان اقتصادی، کارآفرینان و صنعتگران، استان اصفهان اظهار داشت:استان اصفهان با بیش از هشت هزار واحد صنعتی ، ۱۱درصد صنایع کشور را شامل می شود و حجم ۲۶ هزار میلیاردی در سرمایه گذاری صنعتی کشور دارد.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۲۶۱ هزار نفر در صنایع استان گفت: از آنجا که استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است رسیدگی به مشکلات صنعتی استان در اولویت قرار گیرد.

رضایی ۶۸ درصد از تولید فولاد و آهن کشور را سهم استان اصفهان دانست و افزود : ۲۶ درصد سهم فرآورده های نفتی کشور هم متعلق به استان اصفهان است.

استاندار اصفهان پیشنهاد داد که به منظور جدا شدن صف اخلالگران اقتصادی با فعالان اقتصادی دستگاه قضا با جدیت وارد عمل شود.

هویت بخشی به علائم تجاری شرکت ها نزد بانکها و دادگاهها، تقویت سازمان بازرسی کشور با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی ،توجه بیشتر به شرکت های خصوصی و دولتی، مالیات گرفتن ناعادلانه ، به موقع وارد نشدن کالاها و برخورد با اخلالگران اقتصادی و قرار گرفتن افراد با تجربه در کنار بازپرسان دادگاهی از دیگر خواسته های فعالان اقتصادی در این جلسه بود.تعداد بازدید:۱۳۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار