تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نساجی مازندران به برتری دو بر صفر رسید.
کد خبر: ۸۰۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 09 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران ساعت 17:30 روز دوشنبه 18 آذر 1398 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و ذوب آهن با گلهای محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری پیروز شد و دو پله در جدول رده بندی صعود می کند.
تا قبل از این دیدار حداقل از نظر جدولی، تیم فوتبال ذوب آهن در شرایط خوبی قرار نداشت، شاگردان علیرضا منصوریان از 13 بازی خود، 2 پیروزی، 5 تساوی و 6 شکست به ثبت رسانده‌اند و با 11 امتیاز در رتبه نازل دوازدهم جدول رده‌بندی حضور داشتند، این بازی خانگی بهترین فرصت بود تا ذوبی خود را تا حدودی از منطقه خطر دور کنند.
در نقطه مقابل نساجی قائم شهر با رضا مهاجری سپاهان اصفهان را در هفته سیزدهم متوقف کرد و آمده بود حداقل امتیاز را نیز از ذوبی ها کسب کند، تا قبل از این دیدار نساجی با 2 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست و کسب 12 امتیاز در رتبه یازدهم، یک رتبه بالاتر از ذوب آهن قرار داشت.
با شروع نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها بهره ببرند تا اینکه حسن اکرمی داور مسابقه برخورد نژادمهدی را با محمد عباس زاده اعلام پنالتی نمود و معراج اسماعیلی ضربه پنالتی محمد عباس زاده را در دو مرحله مهار کرد، مهار پنالتی توسط گلر این تیم، روحیه بازیکنان ذوب را بالا برد و خلعتبری از اشتباه علیرضا حقیقی نهایت بهره را برد تا شاگردان منصوریان با برتری یک گل به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم تیم نساجی برای جبران جلو کشیده بود اما بر خلاف جریان بازی ذوب آهن به دومین گل توسط امیر ارسلان مطهری دست یافت. پس از این گل با تدابیر تاکتیکی منصوریان تیم ذوب آهن نتیجه را حفظ کرد و صاحب ۳ امتیاز شیرین خانگی شد.

ترکیب ذوب آهن: معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی(مهدی مهدی پور ۷۵)، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری(علیرضا منظمی ۷۰)، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی(مسعود ابراهیم زاده ۸۷)، امیرارسلان مطهری سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، مجتبی ممشلی، سیدمحمد میری، میلاد سرلک (محمدعرفان معصومی ۴۶)، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، رضا دهقانی(باقر نیاری ۷۴)، محمد عباس‌زاده(محمد قاضی ۵۴) سرمربی: رضا مهاجری

کارت زرد: خلعتبری(۴۵) از ذوب آهن، حامد شیری(۷۵)از نساجی

دقایق احساس:
دقیقه ۶_ ضربه پای چپ حمید ملکی را علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی به خوبی دفع کرد.
دقیقه ۱۳_رحمان جعفری با عبور توپ از بین پاهای وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن وارد محوطه جریمه این تیم شد و با یک ضربه محکم دروازه ذوب را تهدید کرد اما اسماعیلی گلر ذوب‌آهن توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۲۷_ضربه ارسلان مطهری را علیرضا حقیقی در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۳۲_داور مسابقه برخورد نژادمهدی را با محمد عباس زاده اعلام پنالتی نمود.
دقیقه ۳۵_معراج اسماعیلی ضربه پنالتی محمد عباس زاده را در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۴۲ گل ذوب آهن_با اشتباه علیرضا حقیقی، ارسلان مطهری توپ وی را ربود و با یک پاس به خلعتبری باعث شد دروازه نساجی باز شود.
دقیقه 48_محمد عباس‌زاده در موقعیت تک به تک با گلر ذوب‌آهن نتواست اقدام به گلزنی کند.

دقیقه 52_ضربه رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناک از کنار دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.
دقیقه 62 گل دوم ذوب آهن_ارسلان مطهری روی ارسال ضربه خطا توسط محمدرضا خلعتبری و با یک ضربه سر دومین گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.
دقیقه 88 _ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه ذوب‌آهن را مدافعان این تیم به خوبی دفع کردند.

حواشی:
_تماشاگران ذوب‌آهن استقبال بسیار کمی از این دیدار به عمل آوردند، این در حالی است که تعدادی از هواداران نساجی در فولادشهر حضور داشتند.
_هر دو تیم با بنری با این مضمون که «با مطالعه ورزش قهرمانی را به ورزش جوانمردانه تبدیل کنیم» وارد زمین شدند.
علیرضا منصوریان و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن در آستانه شروع بازی به سمت مهاجری و نیمکت‌نشینان نساجی رفتند.
_دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن به سمت نیمکت نساجی رفت؛ حسن جعفری، رضا دهقانی و مجتبی بیژن نیز از نساجی از منصوریان رخصت گرفتند.
_رضا مهاجری با ورود به زمین چمن به سمت هواداران نساجی رفت و از آن‌ها تشکر کرد.
_همه عکاسان خبری پشت دروازه نساجی نشسته‌اند و منتظر گلزنی ذوبی‌ها بودند.
_هواداران نساجی که پیش از شروع بازی پشت نیمکت نساجی نشسته بودند با شروع بازی و با هدایت نیروهای امنیتی به جایگاه رو به رو منتقل شدند؛ هواداران نساجی از ابتدای بازی با شور و حرارت خاصی تیم خود را تشویق می‌کنند.
_میلاد سرلک در دقیقه 24 از ناحیه صورت مصدوم شد و به بیرون منتقل شد، سرلک با تلاش کادر پزشکی نساجی به زمین بازگشت.
_پس از اعلام پنالتی به سود نساجی نیمکت‌نشینان این تیم به شدت خوشحال شدند، مهاجری نیز از بازیکنی که پاس منجر به پنالتی را داد تشکر کرد.
_علیرضا منصوریان بعد از اعلام پنالتی برای نساجی هیچ اعتراضی به داور نکرد و فقط با لبخند معنادار به سمت نیمکت خودی رفت.
_محمد عباس‌زاده بعد از این‌که پنالتی نساجی را از دست داد به شدت ناراحت شد اما سایر بازیکنان این تیم به وی دلداری دادند.
_خلعتبری بعد از به ثمر رساندن گل اول ذوب‌آهن به سمت منصوریان رفت، کلاه وی را برداشت و سر منصوریان را بوسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار