فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۹۴ سارق در قالب ۲۳ باند سرقت در این استان طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: برخی از اموالی که در اغتشاشات اخیر در حمله به فروشگاه‌ها و بانک‌ها سرقت شده بود از منازل این افراد کشف شد.
کد خبر: ۸۰۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 10 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از کشفیات پلیس آگاهی البرز از باندهای سرقت اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته 94 ‌سارق در قالب 23 باند در استان البرز  دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان در زمینه سرقت منزل، سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو و سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از این سارقان 28 دستگاه خودروی سرقتی کشف شده است، بیان کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده به جز خودروها بیش از 7 میلیارد تومان است و برخی از این اموال به دلیل قیمتی بودن و عدم رضایت صاحبان آن در معرض دید قرار نگرفته است.

سردار محمدیان با بیان اینکه از این 23 باند 5 باند سارق منزل بودند، گفت: 60 درصد این دستگیرشدگان دارای سابقه سرقت هستند‌ و از ویژگی‌های  بازداشت‌شدگان این است که یک نفر از این افراد برای سال جاری برای چهارمین بار است که دستگیر می‌شود و برای جرائم قبلی وی هنوز رای پرونده صادر نشده است.

سردار محمدیان با بیان اینکه بیش از 60 درصد این افراد دستگیر‌شده دارای سابقه کیفری  مرتبط با سرقت هستند، ادامه داد: برخی از اموالی که در اغتشاشات اخیر در حمله به فروشگاه‌ها و بانک‌ها سرقت شده بود از منازل این افراد کشف شد‌.

برچسب ها: دستگیری ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار