رییس اداره ارتباطاتت مردمی شهرداری اصفهان:
رییس اداره ارتباطاتت مردمی شهرداری اصفهان گفت: پس از هر تماس با ۱۳۷ و ارایه مشکلات شهری طی دو ساعت اقدام به حل ان می کنیم.
کد خبر: ۸۰۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 10 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، حامد سحاریان در مراسم بازدید خبرنگاران از ۱۳۷(اداره ارتباطاتت مردمی شهرداری اصفهان)اظهار داشت: به طور تقریبی روزانه بین یک‌هزار تا یک هزار و ۵۰۰ تماس با ۱۳۷ داریم و ماهانه ۳۰تا ۴۰ هزار تماس با ۱۳۷ گرفته میشود.
وی به رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم در شش ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: بیشترین پیام ها و تماس ها با ۱۳۷ در خصوص آب گرفتگی و هدر رفت اب و سقوط درخت و پایه روشنایی و علایم راهنمایی و رانندگی و خطر گاردریل است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه مزاحمی نداریم،ادامه داد:اگر گاها اشتباهی تماس گرفتند و مشکلات مطرح شده به دستگاه های دیگر برگردد همکاران با راهنمایی مردم به دستگاه مربوطه و حتی اگاه سازی آنها اقدام میکنند.
رییس اداره ارتباطاتت مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در روزهای معمولی و عادی ۹۰ درصد تماس ها و پیام های دریافتی از سوی مردم مرتبط با خدمات شهری است و در نوروز ۱۰ درصد تماس ها به این امر اختصاص دارد و بیشترین تماس ها در خصوص مکان های گردشگری یا پیدا کردن ادرس است.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۲ درصد تماس ها مرتبط با اطلاع رسانی و ۴۷ تماس ها در عرصه خدمات شهری و مابقی در عرصه عمرانی و ترافیک است، اضافه کرد: در ۱۳۷ امکان پاسخگویی به سه زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، ترکی و عربی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار