مدرکل تعزیرات حکومتی قم:
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: بعد از اصلاح قیمت سوخت، ۵ واحد متخلف که نسبت به ادامه تخلف اصرار داشتند با هماهنگی با نهادهای قضایی استان پلمب و تعطیل شدند.
کد خبر: ۸۰۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴ 11 December 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در جلسه ستاد تنطیم بازار در سالن جلسات استانداری قم بیان کرد: ۲ واحد از این نانوایی بودند که به افزایش به صورت خودسرانه قیمت و وزن چانه را تغییر داده بودند.

وی اضافه کرد: بعد از تعطیلی واحدهای متخلف در عرضه کالا و محصولات، بنری برای اطلاع رسانی و ایجاد اطمینان خاطر در بین مردم در نظارت بر وضعیت عمومی بازار بر سر درب واحدهای متخلف نصب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم ادامه داد: یکی دیگر از واحدهای مصر در گران فروشی و عدم درج قیمت کالا فردا همزمان با ۲۰ آذرماه هم با دستور نهادهای قضایی و شورای تامین استان تعطیل شده و علت تعطیلی آن به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ریاضی با هشدار به برخی از واحدهای متخلف نانوایی گفت: در صورتی برخی از نانوایی های استان در صدد رند سازی قیمت به بهای کاهش وزن چانه نان اصرار بورزند بر مبنای اصل بازدارندگی تعطیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی قم در مقابل گران فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی برخی از واحدهای صنفی کوتاه نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: همچنان واحدهایی که اصرار بر گران فروشی داشته باشند با هماهنگی نهادهای قضایی تعطیل می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت:‌در صورتی که این واحدهای متخلف، تضمین محضری نسبت به بازگردندان قیمت ها به مصوبات تنظیم بازار بدهند می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

ریاضی وضعیت مطلوب تامین کالاهای اساسی استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: با هماهنگی و مشارکت دستگاه های تامین کننده در مساله ارزاق و کالاهای اساسی هیچ مشکل و نگرانی در استان قم احساس نمی شود.

ریاضی در ادامه گفت: کارگروه تنظیم بازار استان قم در کنترل و ثبات قیمت همواره یکی از کارگروه های پیشرو در سطح کشور بوده است.

وی عنوان کرد: با تلاش های دستگاه های نظارتی و مشارکت های مردمی نرخ عمومی تورم در استان وضعیت مطلوبی در مقایسه با سایر استانهای کشور دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار