معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت:
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تشکیل شورای مشورتی در دانشگاه خبر داد و گفت: معاونان نظرات خود را بدهند که خروجی ما از جشنواره‌ها کیفی‌تر باشد
کد خبر: ۸۰۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 11 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی  وزارت بهداشت با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نباید متوقف شوند، اظهار کرد: وزیر بهداشت یک فرد فرهنگی است و از فعالیت های فرهنگی بسیار حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول 5 ماه گذشته جشنواره تیتر نشریات و  جشنواره بین المللی سیمرغ به خوبی برگزار شد، افزود: جشنواره‌ها یک سال پر شور و نشاط فرهنگی را حداقل در دانشگاه‌ها رقم می‌زنند که باعث می‌شود فعالان فرهنگی شور و نشاط را داشته باشند ولی باید بیشتر روی این موارد بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از ۴۳ درصد رتبه‌ها برای دانشجویان وزارت بهداشت بود، تصریح کرد: برنامه ما  این است که سامانه‌های الکترونیکی داشته باشیم و بحث داوری را شفاف‌تر کنیم چون یکی از اعتراضات مهم دانشگاه این بود که شفافیت داوری وجود نداشت که انشالله با شفاف تر کردن این موضوع بتوانیم جشنواره‌ها را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

لاری عنوان کرد: قطعا شورای مشورتی در سطوح دانشجویی تشکیل خواهیم داد، معاونان نیز نظرات خود را برای کیفی کردن جشنواره‌ها ارائه دهند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار