رئیس اداره صمت دامغان:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان، بابیان اینکه ۴۵۰ بازرسی از اصناف شهرستان طی ماه گذشته انجام‌شده است، گفت: ۴۵ پرونده تخلف در این بازرسی‌ها مفتوح شده است.
کد خبر: ۸۰۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 11 December 2019
۴۵پرونده تخلف برای واحدهای صنفی دامغان تشکیل شد

حمید صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازرسی و نظارت بازرسان صمت دامغان از ۴۵۰ واحد صنفی این شهرستان طی یک ماه گذشته، تأکید کرد: این بازرسی‌ها منجر به گشایش پرونده تخلف برای ۴۵ واحد صنفی و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.

وی افزود: در قالب ۱۰ گشت مشترک با حضور و همکاری ادارات مرتبط در سطح شهرستان دامغان برای ۱۳ واحد صنفی متخلف دیگر نیز پرونده تخلف تشکیل شد.

رئیس صمت دامغان گفت: طی یک ماه گذشته ۷۰ فقره تماس تلفنی شهروندان با سامانه گویا ۱۲۴ بازرسی نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت برقرار شد که طی بازرسی‌های مربوطه ۱۳ تخلف محرز پیگیری شده است.

صالحی از استقرار هفت بازرس در اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان نیز خبر داد و افزود: شش بازرس دیگر نیز در اتاق  اصناف مستقر هستند تا به تخلفات حوزه اقتصادی و اصناف رسیدگی کنند که ماحصل این طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۵۰ فقره بازرسی مشترک بین اصناف و صمت بوده است.

وی بابیان اینکه بازرسی‌های مشترک صمت و اصناف به تشکیل ۱۷ فقره پرونده تخلف منجر شده است، بیان داشت: عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم ارائه برگ خرید فروش و ... مهم‌ترین تخلف واحدهای صنفی دامغان هستند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت دامغان اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و گشت‌های مشترک از صنوف مصالح ساختمانی، لوازم‌یدکی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های فروش و عرضه مرغ و تخم‌مرغ ، مراکز عمده‌فروشی، میدان‌ها میوه و تره‌بار، قصابی و نانوایی‌ها بازرسی داشتند.

صالحی تصریح کرد: ۳۹ انبار کالا شامل انبار نگهداری مواد غذایی، لاستیک، مصالح ساختمانی در دامغان وجود دارد که هرماه از این تعداد انبار بازرسی و بازدید و گزارش‌های آن به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

وی گفت: دامغان دارای یک اتاق اصناف و با ۱۵ اتحادیه و حدود ۵ هزار واحد صنفی فعالیت اقتصادی دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار