دومین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، با تجلیل از بیش از ۲۰۰ دانش آموخته برتر این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 11 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، قیصری سرپرست این دانشگاه ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: مایه افتخار است که این نگاه در متولیان استان وجود دارد که دانش آموختگان مهارتی و دانش آموختگان علمی و کاربردی میتوانند نقش مهمی در حل مشکلات استان اصفهان داشته باشند.
وی با بیان اینکه هرگاه جشن دانش آموختگی برگزار میشود، زمان ارزیابی یکی از برنامه ها و فعالیت های دانشگاه می باشد گفت: تا چه اندازه ما توانستیم در حوزه اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان علمی کاربردی گام برداریم. دانشجویان باید ما را نقد و قضاوت کنند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان اضافه کرد: در جشن دانشجویان جدید الورود توصیه کردم که مطالبه گر باشند و امروز در جشن دانش آموختگان از شما تقاضا دارم برنامه ها و اقدامات ما را نقد سازنده کنید.
وی از دانش آموختگان دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان خواست نقطه نظرات خود را از طریق سایت دانشگاه (صفحه ارتباط مستقیم با ریاست به آدرس es.uast.ac.ir ) به اطلاع ایشان برسانند تا بتوان از پیشنهادات و انتقادات آنها در راستای ارتقای کیفیت آموزشی بهره برد.
دکتر قیصری دانش آموختگان را تاثیر پذیران در خط مقدم برنامه های دانشگاه عنوان کرد و افزود: ما با برگزاری این قبیل رویدادها در تلاشیم به دانشجویان و دانش آموختگانمان هویت ببخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار