معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بودجه سال آتی انقباضی است و استانی موفق است که از مشوق‌های بودجه حداکثر استفاده را بکند.
کد خبر: ۸۰۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 11 December 2019

حجت الله غلامی در مراسم معرفی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این اداره کل افزود: بودجه امسال انقباضی بود و در بودجه ۹۹ هم چون متکی به درآمدهای نفتی نیست و از منابع داخلی استفاده می‌شود باز هم شاهد بودجه‌ای انقباضی خواهیم بود.

وی افزود: فصل یازدهم برنامه ششم توسعه که مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است تمام سیاست‌گذاری وزارت در سطح استان‌ها در بخش ریل، جاده، مسکن و بازآفرینی را مشخص کرده و باید از این دستورالعمل‌ها استفاده کرد.

وی بیان کرد: در استان اصفهان شبکه راه‌های مدنظر است و هدف‌گذاری در این راستا پیشرفت خوبی داشته و باید تکمیل شود.

غلامی با اشاره به طرح توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افزود: بعد از آغاز تحریم‌ها شرکت فرانسوی وینستی تفاهم‌نامه توسعه این فرودگاه را نادیده گرفت در حالی که ۴۰۰ هکتار زمین آماده اجرای طرح توسعه است.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری مترو محور اصفهان- بهارستان آغاز شده است، اظهار کرد: امیدواریم تا سال آینده کار ریل‌گذاری مترو در این محور به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: با مساعدت‌های وزیر راه و شهرسازی مجوزهای لازم برای عبور مترو از محور اصفهان شاهین شهر از مجاورت بزرگراه آزادگان اخذ شده در حالی که این وزارت‌خانه به سبب مرکزیت اصفهان در کشور و استقرار انبوه صنایع و حجم بالای حمل کالا و مسافر دارای وظایف سنگینی است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر پروژه بزرگ بر سر راه و شهرسازی بود، گفت: طرح ساخت و ساز بیش از ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر در استان در دست اجرا بود که بخش عمده‌ای از آن در دولت یازدهم به اتمام رسید.

معاون استاندار اصفهان همچنین با اشاره به وجود بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، خاطرنشان کرد: یکی از بندهای بخش یازدهم برنامه ششم توسعه شناسایی بافت فرسوده استان‌ها بود از این رو بافت فرسوده در استان اصفهان با مساحت ۱۵ هزار هکتار شناسایی شده و نیازمند اقدامات دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار