استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان طی دیداری با دکتر مسعود سلیمانی، استاد و پژوهشگر ایرانی که پس از حدود یکسال بازداشت غیرقانونی در آمریکا، آزاد شد، دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 11 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مسعود سلیمانی استاد و پژوهشگر ایرانی پس از حدود یکسال بازداشت غیرقانونی در آمریکا، آزاد و در سوئیس تحویل مقامات ایرانی شد.با تلاش ها و پیگیری های وزارت امور خارجه و همکاری نهادهای امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران و در یک فرایند دیپلماتیک با همکاری دولت سوئیس، دکتر مسعود سلیمانی استاد دانشگاههای ایران که به اتهام واهی دور زدن تحریم های غیرقانونی آمریکا بازداشت و بیش از یکسال در آمریکا زندانی بود آزاد شد و به به مهین بازگشت.

دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان در دیدار این استاد برجسته و دانشمند توانمند ایرانی، اقدامات ظالمانه آمریکا در خصوص استادان و جویندگان علم و دانش را محکوم کرد و از دکتر سلیمانی بابت شجاعت، ذکاوت و صبوری او در مدت بازداشت غیرقانونی در آمریکا دلجویی نمود.

استاندار اصفهان اظهار داشت: دکتر سلیمانی از نزدیک اقدامات ظالمانه آمریکایی ها را درک کرده اند و می توانند چهره واقعی استکبار جهانی را برای جهانیان، تشریح کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با بازداشت و زندانی کردن دانشمندان ایرانی، گوشه ای دیگر از جنایت های خود را نشان داد و دشمنی خصمانه خود را با ایرانیان بار دیگر ثابت نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار