کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج ناپایداری به استان اصفهان در روز جمعه این هفته خبر داد و گفت: با ورود این موج، بارش‌های پراکنده‌ای در شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 11 December 2019

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا ناپایداری‌های ضعیفی درآسمان استان اصفهان داریم و بر این اساس گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در مناطق غرب و شمال شرق استان احتمال بارش خفیف وجود دارد، اما بیشتر افزایش ابر در آسمان استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود موج ناپایداری به استان در روز جمعه این هفته، گفت: این موج ناپایدار افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان را به دنبال دارد. همچنین برای مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران داریم.

وی بابیان اینکه انتظار بارش سنگین در روز جمعه در سطح استان نداریم، افزود: در مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران خواهیم داشت، اما سنگین نیست. در بقیه مناطق و از جمله در شهر اصفهان نیز بارش‌های پراکنده‌ پیش‌بینی می‌شود.

سیدان با اعلام اینکه دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه روند کاهشی می‌گیرد، گفت: بیشینه دمای هوا ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما یک درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

به گفته وی، گرم‌ترین شهر استان خور و بیابانک با ۱۷ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی‌ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار