کد خبر: ۸۰۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 13 December 2019
در هفته هفتم از دوره رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم هندبال نفت و گاز گچساران مغلوب شهید شاملی کازرون شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران،  در هفته هفتم از دوره رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال کشور امروز با چهار دیدار در شهرستان‌های مختلف برگزار شد.
براساس این گزارش، در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم هندبال نفت و گاز گچساران به مصاف شهید شاملی کازرون رفت که در این دیدار تیم هندبال شهید شاملی کازرون با کسب نتیجه 40 بر18 نفت و گاز گچساران را مغلوب خود کرد.
گفتنی است، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول که به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفته بود، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 34 بر 13 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست دهد.
در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها  تیم هندبال بانوان کیش با کسب نتیجه 25بر 17 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست داد.
 در هفته سوم  این دوره از  رقابت‌ها دیدار 2 تیم هندبال نفت وگاز گچساران و ارشیا شید طرقبه وشاندیز که به علت حضور نیافتن رقیب برگزار نشد و نتیجه این دیدار مطابق با آیین نامه سازمان لیگ ۱۰ به صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام شد.
 در هفته چهارم این دیدار هندبال نفت و گاز گچساران  به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفته بود که در این دیدار تیم حریف با کسب نتیجه  37 بر 12 نفت و گاز گچساران را شکست و مغلوب خود کرد.
گفتی است تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با انجام 7 بازی و کسب  2 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار گرفته است.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر هندبال با تیم‌های شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، هیات هندبال طرقبه و شاندیز، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش رقابت خواهد کرد.
   تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را در فصل گذشته مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران در مسابقات سال گذشته با ۶ برد، هفت باخت، یک تساوی،۳۷۳ گل زده، ۳۵۴ گل خورده ۱۳ امتیاز کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار