هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال
تیم ‌فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 2 بر صفر از سد پیکان گذشت و دوباره به صدر رسید.
کد خبر: ۸۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 13 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به میزبانی ورزشگاه نقش‌جهان روز جمعه 22 آذرماه به مصاف هم رفتند، سپاهان که از سه دیدار گذشته فقط 3 امتیاز با 3 تساوی کسب کرده بود، خیلی مصمم بود که در یک بازی خانگی 3 امتیاز شاگردان فرکی اخذ نماید، با شروع بازی سپاهانی ها به دنبال روزنه ای برای رسیدن به دروازه پیکان بودند و حملاتی را روی دروازه پیکان ترتیب دادند تا اینکه دقیقه 20 مدافع پیکان روی کیروش استنلی درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد و گئورگی ولسیانی از روی نقطه پنالتی گل اول سپاهان را به ثمر رساند، پس از این گل سپاهان همچنان دنبال به ثمر رساندن گل های بیشتر بود تا اینکه دقیقه 45+2 شوت سنگین امید نورافکن از پشت محوطه جریمه دروازه شیخ ویسی را برای دومین بار باز نمود و سپاهان با اندوخته بسیار خوب به رختکن رفت، در نیمه دوم پیکان دنبال جبران گل های خورده بود اما دیرک دروازه سپاهان و درخشش نیازمند باعث شد که سپاهان به سه امتیاز شیرین و با مجموع 28 امتیاز دوباره صدر جدول رده بندی را تصاحب کند، پیکان هم همان 13 امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جا خشک کرد.

داور: سیدرضا مهدوی
کارت زرد: رضا میرزایی دقیقه 50 از سپاهان و مهران موسوی دقیقه ۲۱ از پیکان

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، شایان مصلح (سعید آقایی 82)، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی (محمد ایران‌پوریان دقیقه 57)، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی (علی قربانی دقیقه 69)، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پیکان تهران: وحید شیخ‌ویسی، سیدمهران موسوی، حسین پورامینی (علیرضا کوشکی 75)، سعید واسعی (جابر انصاری 60)، فراز امامعلی (ابراهیم صالحی دقیقه 87)، جلال‌الدین علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، امیرحسین کریمی، سیدمحمد ستاری، علی حمودی و شهریار مغانلو سرمربی: حسین فرکی

دقایق حساس:
دقیقه 14- سانتر امید نورافکن در مقابل دروازه پیکان به استنلی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار به بیرون رفت.
دقیقه 18- ارسال کرنر توسط محمدرضا حسینی با ضربه سر استنلی همراه شد که ضربه این بازیکن به دیرک عمودی برخورد کرد .
-دقیقه 20- سیدرضا مهدوی داور مسابقه برخورد مدافع پیکان با کیروش استنلی درون محوطه جریمه تیم میهمان را پنالتی دانست.
دقیقه 21 گل اول فولاد مبارکه سپاهان - گئورگی ولسیانی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای شاگردان قلعه نویی به ثمر رساند.
دقیقه 26- ضربه سنگین امید نورافکن با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 42- ضربه شهریار مغانلو از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.
دقیقه 45+2 گل دوم فولاد مبارکه سپاهان- شوت سنگین امید نورافکن از پشت محوطه جریمه دروازه شیخ ویسی را برای دومین بار باز نمود.
دقیقه 48- ضربه سنگین شهریار مغانلو را نیازمند گلر سپاهان به خوبی دفع کرد .
دقیقه 57- ارسال کرنر توسط جلال علی‌محمدی با ضربه سر حجت حق‌وردی همراه شد که پیام نیازمند به زیبایی از روی خط دروازه این توپ را در آورد.
دقیقه 73-ضربه سر ستاری به دیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد و در برگشت نیازمند ضربه انصاری را با یک واکنش عالی دفع کرد.
دقیقه 84- ضربه والی ، جابر انصاری از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند با به کرنر فرستاد.

حواشی:
- تماشاگران سپاهان در زمان گرم کردن تک تک بازیکنان سپاهان را صدا زدند و آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند.
-در 2 سمت ورزشگاه نقش‌جهان بنر‌هایی در حمایت از امیر قلعه‌نویی و عزت‌الله پورقاز که مصدوم شده بود نصب شده است.
-قبل از شروع بازی امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت پیکان رفتند و با حسین فرکی خوش و بش کردند و قلعه‌نویی و فرکی عکس یادگاری گرفتند.
-محمدرضا حسینی، پیام نیازمند و استنلی از سپاهان به سمت نیمکت پیکان رفتند، از تیم پیکان نیز امیرحسین کریمی، محمد ستاری و جلال‌الدین علی‌محمدی به سمت نیمکت سپاهان رفتند.
-محمد محبی بازیکن محروم سپاهان از جایگاه ویژه نقش‌جهان از نزدیک بازی را مشاهده کرد.
- گئورگی ولسیانی بعد از به ثمر رساندن گل نخست سپاهان به سمت هواداران رفت و خوشحالی خود را با آن‌ها تقسیم کرد.
-امیر قلعه‌نویی و عزت‌الله پورقاز در حین بازی چندین بار و به شدت از سوی هواداران سپاهان مورد تشویق قرار گرفتند.
-امید نورافکن نیز بعد از گلزنی برای سپاهان به همراه سایر بازیکنان به سمت هواداران رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار