دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان :
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان گفت: بدنبال شکایت شهرداری، حکم جلب بعضی از اعضای هیئت مدیره صنف کشاورزی صادر شد.
کد خبر: ۸۰۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 16 December 2019

اسفندیار امینی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: شهرداری اصفهان اقدام به ایجاد اعیانی مزاحم دربستررودخانه زاینده رود کرده که بامخالفت کشاورزان مواجه شد که بدنبال این مخالفت شهرداری اصفهان شکایت و بازپرسی شعبه ۷کهندژ اصفهان،بدون اخطارقبلی  حکم جلب بعضی اعضای هیئت مدیره صنف کشاورزی را صادر کرد.

وی بیان داشت: این در حالی است که هم اکنون یک نفرازاعضای هیئت مدیرهدربازداشت بسرمیبرند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان با اعلام اینکه کشاورزان بابت مستحدثاتی که دستگاه های مختلف از جمله سپتیکی که شهرداری در بستر رودخانه ایجاد میکردند، اعتراضاتی داشتند و ممانعت کردند، افزود: اخیرا شهرداری ناژوان به ظرفیت اعضای هیئت مدیره صنف کشاورزی اقامه دعوی کرده و بدنبال آن بازپرسی شعبه ۷ کهندژ اقدام به بازداشت بعضی اعضای هیئت مدیره صنف نموده و حکم جلب و ورود به منزل سایر اعضا را نیز گرفته و برای دستگیری آنها به درب منزلشان رفته است.

وی گفت: از جنابعالی انتظار است اجازه ندهید مسائل به اینگونه پیگیری شود آنهم در این برهه حساس زمانی. کشاورزان از این نوع برخورد ناراحتند.لطفا تدبیر بفرمائید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار