از سوی آبفا صورت گرفت
از ابتدای سال جاری تا کنون 67 هزار و 376 خدمت از طریق سامانه هوشمند غیرحضوری 1522 آبفا در اختیار مشترکین در استان اصفهان قرار گرفت
کد خبر: ۸۰۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 16 December 2019

کرمی در بازدید از سامانه هوشمند غیر حضوری 1522 آبفا استان اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری کلیه خدمات آبفا با حداقل هزینه ،‌حداکثر سرعت و حداقل زمان در اختیارمشترکین قرار میگیرد ، این امر که بهترین خدمات را در کمترین زمان و با بهترین راندمان در اختیار اقشار مختلف جامعه قراردهیم از مهمترین اهداف دولت الکترونیک به شمار می آید.

وی افزود: خدمات آبفا جنبه عمومی دارد بنابراین تمام دستگاهها و نهادها باید بازوی شرکت آبفا در معرفی سامانه هوشمند غیرحضوری 1522 به مردم  در استان اصفهان باشند.

مدیرکل دفتربازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری رضایت مشترکین را یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری 1522 آبفا برشمرد و اظهار داشت: خدمات رسانی به موقع دقیق و کارآمد در 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته و 365 روز سال به صورت غیر حضوری  موجب ارتقای سطح  کیفی زندگی شهروندان می شود که در نهایت رضایت خاطر آنان را بدنبل دارد.

کرمی ارائه خدمات آبفا از طریق سامانه هوشمند غیر حضوری 1522 را بسیار مطلوب دانست و افزود: این طرح باید به وزارت کشور و  به دفتر ارتباط مردمی ریاست جمهوری ارسال شود تا در دولت مطرح گردد.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به  راه اندازی سامانه هوشمند غیرحضوری 1522 آبفا تصریح کرد: باراه اندازی  این سامانه هوشمند 23 خدمت آبفا به صورت غیر حضوری به مردم ارائه می شود 

 هاشم امینی  با بیان اینکه مشترکین برای دریافت خدمات به صورت حضوری حداقل باید7  مرتبه به شرکت مراجعه می کردند ، اظهارداشت: برای دریافت خدمت به صورت حضوری باید مراحل ارائه تقاضا،ارزیابی،محاسبه ،پرداخت ،مجوز شهرداری و تخصیص را انجام می دادند در حالیکه هم اکنون میز خدمت آبفا با راه اندازی سامانه هوشمند 1522به منازل مردم ورود کرد .

 وی افزود:خدمت قابل ارایه در سامانه ۱۵۲۲ در 9کلید خلاصه شده و شهروندان با گرفتن یکی از این9 کلید می توانند 23 خدمت شرکت را به صورت غیر حضوری در یافت کنند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به  اهداف راه اندازی این سامان هوشمند خاطرنشان ساخت: ارئه خدمات به صورت غیر حضوری ،دسترسی آسان به خدمات در 24ساعت شبانه روز ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، افزایش رضایتمندی  متقاضیان خدمات  و کاهش ترافیک و آلودگی هوا از جمله اهداف راه اندازی این سامانه بوده است.

 امینی به برنامه های دردست اقدام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تجزیه وتحلیل نرم افزار صدای مشتری ،تشخیص آدرس دقیق متقاضیان توسط GIS  ،ارتباط مستقیم تبلت ارزیابان با کارتابل سامانه ، بررسی و تحلیل بر روی داده ها و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی در تحلیل داده ها و انجام محاسبات از مهمترین برنامه ها در این زمینه می باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار