استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: امروز آمار بیکاری استان تک رقمی شده است؛ با این حال تعریف واحدی در ارتباط با شغل وجود ندارد؛ مثلا اغلب افراد مشاغل خانگی را شغل بحساب نمی آورند.
کد خبر: ۸۰۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 17 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با دبیران احزاب ایلام با محوریت توسعه استان اظهار داشت: با این حال بنده هم اعتقاد دارم که امار بیکاری به مراتب بیشتر از ۸.۷ درصد است اما سنجش نرخ بیکاری مرکز آمار برای همه کشور یکسان است

وی افزود: سد چناره پارسال به بودجه رفت اما مشکلاتی داشت. این سد در گذشته مصوبه مطالعات و تخصیص آب نداشت و در شرایط جذب سرمایه گذار مشکل داشت که امسال بحث تخصیص آب سد اعلام شده است و در ردیف بودجه ۹۹ قرار گرفته و مشکلات آن حل شده است و در کمسیون تلفیق بایست بحث سرمایه گذاری خارجی آن نیز حل شود.  

استاندار ایلام گفت: سند آمایش سرزمین استان که در شورای برنامه ریزی استان با ۵۰ جلسه مصوب شده بود در کار گروه آمایشی کشور نیز به تایید رسیده است.

وی گفت: مدیران باید توان دفاع از عملکرد دولت متبوع خود را داشته باشند؛ مدیری که در این دولت کم کاری کند در دولت بد هم جایگاهی نخواهد داشت.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اگر مدیری امروز به قصد امید به کار در دولت آینده کم کاری کند خیالش راحت باشد در آن دولت نیز به او اعتماد نخواهد شد چرا که در آزمون اعتماد از قبل مردود شده است.

وی گفت: از نشست با احزاب، سیاسیون و فعالین سیاسی خرسند می شوم؛ از مطالبه گری احزاب و فعالین سیاسی استقبال می کنم./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار