مدیر نظارت و ارزیابی مواد خوراکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
دکتر مریم بیگمی مدیر نظارت و ارزیابی مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب توصیه کرد: مواد غذایی و آشامیدنی مورد نیاز خود را صرفاً از فروشگاه های معتبر تهیه نمایند و در هنگام خریداری حتماً از سالم بودن بسته بندی محصول اطمینان حاصل نمایند.
کد خبر: ۸۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ 17 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان دکتر بیگمی ادامه داد: در چند روز اخیر و پیرو انتشار تصایری در شبکه های اجتماعی در خصوص جاگذاری قرص در کیک، به موازات پی گیری های قانونی و حراستی لازم، اقدامات کارشناسی و فنی توسط تیم های بازرسی معاونت غذا و دارو و با همکاری معاونت بهداشتی استان و پلیس اماکن، انجام شد که این اقدامات شامل بازدید و نمونه برداری از تمامی شرکت های پخش، انبارها و واحدهای تولیدی مواد غذایی زاهدان بود.

دکتر بیگمی از فروشندگان مواد غذائی درخواست کرد تا اقلام واحدهای صنفی خود را از شرکت های رسمی پخش و فروش کالا تهیه کنند و از همشهریان گرامی نیز درخواست کرد تا مواد غذائی خود را از فروشگاه ها و واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب خریداری نمایند.

وی در عین حال به هموطنان عزیز توصیه کرد تا درصورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 33372083 به مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار