مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان:
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 5 فرصت سرمایه گذاری برای احداث هتل در شهر اصفهان از سوی شهرداری اصفهان به سرمایه گذاران معرفی می شود.
کد خبر: ۸۰۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 17 December 2019

 به گزارش تابناک به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهرام رئیسی با اشاره به اینکه یکی از مزیت های فعلی حوزه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی شهر اصفهان، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: یکی از برنامه های مدیریت شهری اصفهان احیای ظرفیت های گردشگری، ایجاد جاذبه و توسعه مقاصد سفر است.

وی ادامه داد: اقامتگاه ها به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری در شهر اصفهان کافی نیست و باید در این زمینه فعالیت های بیشتری صورت گیرد. 

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخشی از اقدامات نرم افزاری توسعه گردشگری در حوزه کاری شهرداری نیست اما برای پروژه های سخت افزاری ظرفیت های بلااستفاده ای موجود است که می توان آن ها را فعال کرد.

وی بیان کرد: تعدادی از این فرصت ها به عنوان پروژه هایی با کاربری هتل تعریف، برخی نیز در قالب طرح بلندمدت نیمه کاره مانده بود و تعدادی طرح هم روی زمین مانده بود که اطلاعات همه این پروژه ها جمع آوری، تکمیل و در قالب یک کتابچه از فرصت های سرمایه گذاری شهر اصفهان در حوزه هتل سازی به چاپ می رسد.

رئیسی با بیان اینکه طرح اولیه این فرصت ها از نظر مالی آماده سازی شده، اظهار کرد: در این کتابچه 5 فرصت در حوزه هتل سازی در شهر اصفهان معرفی شده است که این هتل ها شامل هتل های مرکز همایش های بین المللی شهر اصفهان، جهان نما، صفه و شهر رویاهاست. سرمایه گذاران با مطالعه این کتابچه با همه اطلاعات فنی و اقتصادی پروژه ها آشنا می شوند.

وی افزود: اقدام شهرداری برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در قالب کتابچه تداوم خواهد داشت و در آینده به موضوعات دیگری پرداخته می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار