حبیب اله طاهرخانی در حاشیه بازدید از متروی شهر جدید هشتگرد ، گفت: گشایش این پروژه به روان سازی ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین کمک می کند و مسافران با استفاده از قطار شهری جابه جا خواهند شد.
کد خبر: ۸۰۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 18 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ طاهرخانی بیان داشت : محور کرج - قزوین و کرج - تهران  یکی از پرترددترین آزاد راه های کشور است که پروژه قطارشهری صادقیه - گلشهر - شهرجدید هشتگرد ضمن توسعه  منطقه به کمک روان سازی ترافیک خواهد آمد.

وی با قدردانی از حمایت های استاندار البرز در پیشبرد کار اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده هر چه سریعتر این پروژه افتتاح و خدماتش مشمول شهروندان استان تهران و البرز و شهرهای حومه خواهد شد.

وی گفت: بهره‌بردار  این پروژه مجموعه شرکت بهره‌برداری مترو تهران  و حومه خواهد بود که با هماهنگی های صورت گرفته در ادامه خط پنچ مترو صادقیه به کرج  فعالیت می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور گفت: شرکت عمران شهرهای جدید چندی پیش ۲ رام قطار  برای خط گلشهر - شهرجدید هشتگرد خریداری کرد  که در زمان حاضر در حال خدمات‌رسانی در مترو صادقیه-کرج هستند.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۶۵ هزار نفر ، قرار است با تکمیل و واگذاری حدود ۶۰ هزار مسکن مهر و  واحد مسکونی طرح ملی مسکن جمعیت آن در سال های آینده به مرز ۵۰۰ هزار نفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار