استاندار کرمانشاه از لزوم استقرار همه دستگاه‌های خدمت رسان در بخش فیروزآباد کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 19 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز استاندار کرمانشاه برای بررسی مشکلات شهر و روستا‌های فیروزآباد از آنجا بازدید کرد. در این بازدید میدانی، معاون عمرانی استاندار، نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمانشاه و چند تن از مدیران ادارات کل استان حضور داشتند. هوشنگ بازوند در جلسه‌ای در حاشیه بازدید خود اظهار کرد: سالن ورزشی این بخش تا پایان سال تکمیل خواهد شد. عقب ماندگی‌هایی در زمینه عمرانی در این بخش وجود داشته که نیازمند تامین اعتبار است.

 

وی در ادامه افزود: استان کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که وام بلاعوض مناسبی حاصل از خسارت سیل را کسب کرد که در این منطقه ۴۳۶ نفر به بانک معرفی شده که تاکنون ۳۲۶ نفر ۶۲۲ میلیون تومان را دریافت کرده اند. همچنین استقرار ادارات در این بخش باعث می‌شود این منطقه از محرومیت دربیاید؛ بنابراین لازم است که همه دستگاه‌های خدمات رسان مستقر شوند.

 

بازوند در پایان خاطر نشان کرد: در این منطقه نباید هیچ گونه مشکل نفت و گازی وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که امنیت این بخش نیز به ویژه در پاسگاه باید تقویت شود که این موضوع در اولین جلسه تامین استانداری بررسی خواهد شد. همچنین وام ۴ درصدی برای اشتغال زایی این منطقه فراهم بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. مورد دیگر ارتقا راه‌های روستایی است که باید سرعت مضاعف تری بگیرد. لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ فیبر نوری در فیروزآباد با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار