استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول در امر نظارت بر قیمت کالاهای ضروری در بازار، گفت: در سایه هماهنگی و همدلی ایجاد شده در استان، مدیریت قیمت ها در بازار به خوبی انجام شده و این روند باید استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۰۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 19 December 2019

به کزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با اشاره به افزایش تولید برخی از اقلام اساسی مانند گوشت قرمز در استان، افزود: هیچ گونه نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه سال جدید نداریم.


وی افزود: به جرات اعلام می کنیم که قیمت برخی اقلام ضروری در بازار نه تنها افزایش نداشته بلکه تثبیت شده و در برخی موارد نیز کاهش یافته است که آگاهی عمومی و اتخاذ تصمیم های مناسب در مدیریت کلان کشور از جمله عوامل موثر در این زمینه بوده است.

پورمحمدی به مقایسه میزان اقلام ضروری مورد نیاز مردم در انبارهای استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با مشکلاتی همچون کمبود لاستیک و افزایش قیمت گوشت قرمز در استان مواجه بودیم که خوشبختانه امسال هیچ گونه نگرانی از این بابت نداریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اغتشاشات اخیر به بهانه افزایش قیمت بنزین، گفت: استکبار جهانی همواره تلاش کرده است که به بهانه‌های مختلف به ملت ایران ضربه بزند که این بار هم با هوشیاری مردم نتوانستد نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.

مسئولان عضو کمیسیون تنظیم بازار استان نیز در این جلسه گزارشی از روند تولید، توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی ارائه کردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار