مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی» سی ام آذرماه به پایان می رسد و بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره تاکنون بیش از 400 اثر به این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۰۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 21 December 2019

 به گزارش تابناک به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، براساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره عکس شهروندی با موضوع «اصفهان پاییزی»، تاکنون بیش از 400 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

فراخوان این جشنواره 20 آذرماه اعلام شد تا شهروندان عکس های موبایلی خود از حال و هوای پاییز زیبای اصفهان را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و یا از طریق ایمیل mobilegraphy.isf.net@gmail.com به این جشنواره ارسال کنند.

با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار تا ساعت 24 سی ام آذرماه اعلام شده است، شهروندان در فرصت باقی مانده می توانند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

با توجه به همزمانی روز پایانی مهلت ارسال آثار با شب یلدا، شهروندان می توانند عکس های پاییزی خود را با محوریت این شب و حال هوای یلدایی ارسال کنند.

شهروندانی که تاکنون موفق به ارسال اثر نشده اند، در صورت تمایل می توانند عکس های ثبت شده با تلفن همراه با موضوع «اصفهان پاییزی» را از طریق هشتگ «اصفهان پاییزی» در فضای مجازی منتشر یا به ایمیل mobilegraphy.isf.net@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، هر شهروند می تواند 10 فریم عکس ارسال کند. عکس های سلفی، عکس با دوربین حرفه ای، عکس های با لوکیشن غیر از شهر اصفهان و عکس هایی که به دلیل ویرایش غیرعادی، به اصل اثر خدشه وارد شده باشد، پذیرفته نیست.

داوری آثار در هفته ابتدایی دی ماه انجام و اسامی افراد برگزیده چهارم دی ماه از طریق فضای مجازی و رسانه ها اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار