همزمان با هفته پژوهش و فناوری:
همزمان با هفته پژوهش و فناوری و با حضور دانشگاه ها و مراکز علمی_پژوهشی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار خوزستان در ۲۲ غرفه آغاز به فعالیت کرد.
کد خبر: ۸۰۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 22 December 2019

ظهر یکشنبه (۱ دی ماه) با حضور دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی، ادارات و ارگان های استان و همزمان با هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه پژوهش و فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری خوزستان افتتاح شد.

به گزارش"تابناک"؛ در این نمایشگاه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، شرکت فولاد خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشگاه جامع علمی کاردی خوزستان، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان، موسسه آموزش عالی ویژگان، جهاد دانشگاهی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، اداره کل انتقال خون خوزستان، دانشگاه صنعت نفت، شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، شرکت دانش بنیان آرتین رنگ اکسین، بنیاد نخبگان خوزستان، سازمان بسیج پژوهشی و فناوری خوزستان، فرماندهی مرزبانی خوزستان و پارک علم و فناوری خوزستان حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه معکوس، نمایشگاه فن‌بازار و رونمایی از صندوق پژوهش و فناوری خوزستان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نمایشگاه ارزشمند نسبت به سال‌های گذشته پله‌های ترقی را طی کرده و به سمت کارآفرینی و فناوری پیش رفته است.

غلامرضا شریعتی ابراز افزود: امیدواریم مسیر خوزستان در حوزه پژوهش و فناوری هدایت شود و با سرعت و قوت و قدرت ادامه یابد.

وی بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری خوزستان حامی ایده‌های ارزشمند است و امید است در سال‌های آینده روند رو به رشد را از نظر کمی و کیفی شاهد باشیم.

شریعتی در خصوص نمایشگاه معکوس گفت: برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار در راستای طرح مسایل و مشکلات صنایع است تا در راستای حل مشکلات گام برداریم.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری بخش های مختلف استان در معرض نمایش قرار گرفته است و علاقمندان به پژوهش و فناوری می توانند از ۱ تا ۳ دی ماه، از ساعت ۹ الی ۲۲ و ۱۶ الی ۲۰ از این نمایشگاه که در نحل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برپا شده است، بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار